הטיח ונמלט: מעצר החשוד בתקיפת השף שלום קודש הוארך ב-4 ימים

מעצרו של עלי אדקידק, תושב מזרח ירושלים, הוארך עד יום רביעי • חשוד בתקיפה ובשוד של השף שלום קדוש, בעת שהיה בדרכו לחתונת בתו • השף הנודע מאושפז בהדסה במצב קשה • החשוד טוען כי כלל לא נכח במקום התקרית
חיים טוויל
ט"ז ניסן התשפ"א / 28.03.2021 23:33

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) את מעצרו של עלי אדקידק, תושב מזרח ירושלים – החשוד בתקיפת השף שלום קדוש – עד ליום רביעי.

השף שלום קדוש, בן 74, עצר בתחנת דלק בדרך בית לחם בירושלים כדי לנפח אוויר בגלגלי רכבו, בעת שהיה בדרכו לחתונת בתו.

על פי החשד, עלי אדקדק, בן 40,  עבר בסמוך והבחין בארנקו של השף על מושב הנוסע – וגנב אותו מבעד לחלון הפתוח.

כאשר קדוש הבחין בכך הוא החל לרדוף אחר הגנב, הצליח לתפוס בחולצתו, אולם במהלך העימות ביניהם הוא נדחף על ידי הגנב, נפל לקרקע ונחבט בראשו.

מאז השף מאושפז במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, במהלך השבוע ביצעו החוקרים חיפוש אחר החשוד וביום שישי הוא נעצר במחסום ביציאה מירושלים, בבדיקה שגרתית של תעודת הזהות שלו.

במהלך הדיון בבית המשפט התברר, כי לחשוד עבר פלילי עשיר ורק לאחרונה הוא השתחרר מבית הסוהר. בחקירתו הוא הכחיש את החשדות המיוחסות לו וטען כי כלל לא היה בזירת האירוע בעת ההתרחשות.

פרקליטו של החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, עו”ד אשרף חסן, טען בדיון כי יתכן וקדוש מעד על צינור במהלך העימות ביניהם וכי לא ניתן לקבוע מהסרטון כי הגנב דחף והטיח אותו לקרקע. לדבריו, “החשוד משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים ומכחיש את החשדות. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו”.

בדיון הערב אמר נציג המשטרה: “התפתח מרדף של כמה מטרים כשבסיום המרדף על פי מצלמות האבטחה ניתן לראות את המשיב מטיח אותו על הרצפה, כתוצאה ממאבק, ונמלט מהמקום”.

השף שלום קדוש, יקיר ירושלים, הוא אחד השפים הידועים והוותיקים בישראל ובעולם, בישל ארוחות לנשיאים ולראשי מדינות מכל רחבי העולם.

בינואר 2020 בישל השף קדוש ארוחה בבית הנשיא לעשרות מנהיגים מרחבי העולם, שהגיעו לארץ לרגל פורום השואה העולמי. בני משפחתו, המבקשים מהציבור להתפלל להחלמתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות