שרי רוט: החרדים כועסים על ביבי, אבל גם לא פוחדים מהאופוזיציה

שרי רוט, הפרשנית הפוליטית של אתר 'חרדים 10, התארחה בערוץ 20 על 'היום שאחרי' במפלגות החרדיות • "אחד מהם אמר לי: 'לא יקרה כלום אם נשב קצת באופוזיציה, הבוחרים שלנו סוף-סוף יבינו שהסיפור האמיתי הוא לא אם יש או אין אוטובוסים בשושן פורים"
חרדים 10
י"ג ניסן התשפ"א / 25.03.2021 23:07

היום שאחרי: שרי רוט, הפרשנית הפוליטית של אתר ‘חרדים 10′, התארחה היום (חמישי)  בערוץ 20 – ושוחחה על המשבר מול הסיעות החרדיות.

“כבר בליל התוצאות, כשעוד חשבנו שיש לנתניהו את ה-61, לפחות 60, וכשחשבנו שהוא כן יכול להרכיב ממשלה – כבר אז המפלגות החרדיות כעסו עליו. הדיבורים שלהם מאוד קשים. הם אומרים: נתניהו שתה לנו בקשית מאד גדולה ועבה את המנדטים, לא לטובתו – אלא לטובת סמוטריץ’, אבל זה ממש לא משנה.

“גם בש”ס אני שומעת קולות כאלו, אבל יותר מוחלשים, כי ש”ס משתדלת לשמור על חזות חיצונית של לויאליות לנתניהו, לפחות כרגע. אבל כשאני שואלת אותם האם יש לכם אלטרנטיבה הם כמובן אומרים שלא. כשאני שואלת אותם: אם יש מצב שהם יצטרפו לקואליציית ‘רק לא נתניהו’ הם אומרים ‘לא, אין אופציה כזאת’.

“אחד מהם אמר לי ממש מקודם: ‘לא יקרה כלום אם נשב קצת באופוזיציה, נעשה את מעשה סמוטריץ’ שישב באופוזיציה וזה עשה לו מאד טוב. הוא השמיע כל הזמן אמירות נגד הממשלה, והנה עכשיו הוא נישא על כנפי ההצלחה, זה יעשה לנו טוב, הבוחרים שלנו סוף-סוף יבינו שהסיפור האמיתי הוא לא אם יש או אין אוטובוסים בשושן פורים, אלא יבינו באמת מה יכול לקרות לציבור החרדי כשאנחנו יושבים באופוזיציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות