האב אמר לרבו שהוא שומע קולות לרצוח את בנו – והוא נתן לו קמע

בית המשפט האריך ב-11 יום את מעצר האב החשוד ברצח בנו בקריית גת - עד כ"ב בניסן • הסנגור הציג שיחה של האב עם רבו, בה תיאר כיצד שמע קולות הקוראים לו לרצוח את בנו - ושהוא המשיח • לדברי קרוב משפחה האב "חזר לעצמו", וכאשר שמע שרצח את בנו קרא: "נגמרו לי החיים"
חיים טוויל
י"ב ניסן התשפ"א / 25.03.2021 14:06

פרשת רצח הנער החרדי בקריית גת: בית משפט השלום האריך היום (חמישי) ב-11 ימים – עד ה-4 באפריל, כ”ב בניסן – את מעצרו של אבי הנער בן ה-14, החשוד ברציחתו.

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

לפי דיווח ב’ישראל היום’, עו”ד יהודה פריד, סנגורו של האב, חסיד גור בן 37, הציג תמליל שיחה של האב עם רבו שעות לפני האירוע.

הרב סיפר שהאבא סיפר לו, כשיצא מטיפול, על תרופות שאותן קיבל שגרמו לו לשמוע לקולות מוזרים, האומרים לו לרצוח את בנו.

בנוסף הוא שמע שהוא המשיח.

הרב ניסה להרגיעו ונתן לו קמע ואמר לו “שהכל יהיה בסדר”. כשהגיע לביתו מהטיפול התקשר שוב לרב, ואמר שהקולות מבשרים לו על מעשים נוראים של הבן.

הרב לא דיווח או פנה למשטרה.

לדברי פריד, “היום כבר ברור כי מי שאשם ברצח המזעזע הוא המטפל, שסימם את האב במסווה של טיפול רפואי. סמים אלו גרמו לאבא לחוות התקף פסיכוטי חמור, אשר הוביל לתוצאה המחרידה – במסגרתה אב רוצח את בנו בשל קולות הפוקדים אותו וחזיונות”.

אחרי סיום הארכת המעצר, המשטרה ביקשה להגיש בקשה חדשה להוציאו מאישפוז והסתכלות בתנאי מעצר – ולהעבירו למעצר.  אולם בהמשך חוקרי המשטרה התחרטו והחליטו שלא להגיש את הבקשה להוציא מאישפוזו הפסיכיאטרי.

הסנגור איים כי יתלונן במחלקה לחקירות שוטרים על שיבוש החקירה, כי ראש החקירה שוחח עם הפסיכיאטר.

לדברי החוקר, זו לא הסיבה לאי הגשת הבקשה למעצר.

לפי דיווח של אסף פוזילוב מ’כאן חדשות’, האב שרצח הובא לדיון בבית המשפט בזום בטלפון. הוא נראה מתנדנד בלי הפסקה, חייך – וקרא כמה פעמים: “לא מטפלים בי”.

לפי הדיווח, חל שיפור משמעותי במצבו של האב שנמצא בהערכה פסיכיאטרית.

לדברי קרוב משפחה הוא “חזר לעצמו” וכאשר שמע שרצח את בנו קרא: “נגמרו לי החיים”.

עם זאת, הוא עדיין שומע קולות. לטענתו קיבל כדור, משקה ופטרייה והטיפול נמשך 6 שעות.

לפי דיווח של ‘כאן חדשות’, המטפל בן ה-30 שנעצר בפרשה בחשד שסיפק פטריות הזיה לאב שרצח את בנו – הוא יוצא סיירת מטכ”ל ויחידת מסתערבים.

המשטרה חקרה עוד מטופלים, חלקם סיפרו דברים דומים.

על פי החשד, אביו של הנער דקר את בנו ופצע אותו באורח קריטי בביתם בקריית גת, ובהמשך הלילה הנער מת מפצעיו בבית החולים ‘ברזילי’. האב נמלט מהזירה, אולם אותר כעבור מצוד קצר של המשטרה בחורשה סמוכה, נעצר ונלקח לחקירה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות