נתניהו יקים עם עבאס וסמוטריץ’: זו ההערכה המפתיעה של ראש העיר נצרת

עלי סלאם התייחס לתוצאות המסתמנות של מערכת הבחירות: "אנחנו לא נלך לבחירות חוזרות, אם הן יהיו - אחוזי ההצבעה יעמדו על עשרה אחוזים"
חרדים 10
י"ב ניסן התשפ"א / 25.03.2021 12:18

ראש עיריית נצרת, עלי סלאם, שוחח היום (חמישי) עם סיון כהן ברדיו 103על תוצאות הבחירות המסתמנות.

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

בראשית השיחה הוא הגיב ליו”ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, שדיבר לפניו בשידור – ואמר: “זו הבעיה שלנו, יש טובים אצל הערבים ויש רעים, ויש טובים אצל היהודים ויש רעים. זה לא מתאים לי, אני איש שלום, מאמין בשלום, לא מתאים לי מה שאני שומע, צר לי”.

הוא נשאל מתי בפעם האחרונה דיבר עם יו”ר רע”מ, ח”כ מנסור עבאס, וציין כי הם מדברים מדי יום.

כהן הזכירה את דבריו של יו”ר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’ שאמר כי לא יישב בממשלה עם עבאס ולא יישען על תמיכתו.

בתגובה, סלאם אמר: “מה שמדברים בתוך החדר זה משהו אחר, זה מה שקובע. תרשמי שעלי סלאם אומר שעוד כמה ימים הוא יהיה עם ביבי ומנסור עבאס יהיה עם ביבי וכולנו נלך ביחד. כולם יהיו עם ביבי נתניהו והוא ירכיב ממשלה עם סמוטריץ’, שגם תשרת ארבע וחמש שנים, ואם לא נלך לבחירות חוזרות”.

כהן ציינה, כי מנהל המשא ומתן בין הצדדים אמר דברים אחרים, וסלאם השיב: “שיגיד, זו הדעה שלי, של ראש עיריית נצרת. אנחנו לא נלך לבחירות חוזרות, אם יהיה בחירות חוזרות אחוז ההצבעה יהיה עשרה אחוז. לא ילכו לבחירות חוזרות, תהיה ממשלה שירכיב אותה ביבי נתניהו”.

הוא נשאל האם מפריע לו לשבת בממשלה עם בן גביר, וענה: “לא מפריע לי כלום, אני מוכן לשבת איתו ואו הוא ישכנע אותי או אני אותו. אני צריך להביא את מה שאני מאמין, אפילו לאויב שלי, לאדם שרוצה להרוג אותי, אני מוכן לשבת איתו ולשכנע אותו שילך בדרך שלי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טוב מאוד
    25/03/2021 13:53
    .
  1. בן גביר וסמוטריץ תסטמו את הפה תעשו טובה