טיפים לבחירת בר מים למטבח: מה הכי כדאי לקנות?

בחירת הצבע הנכון לבר מים למטבח אינה עוסקת רק באור, בטיחות או נוחות • בחירת גימור מגורען תביא מרקם ועניין לחדר המטבח • בדקו את כל האופציות ובואו כצרכנים חכמים למעמד הקניה של בר המים
תוכן שיווקי
י"ב ניסן התשפ"א / 25.03.2021 12:30

בחירת הצבע הנכון לבר מים למטבח אינה עוסקת רק באור, בטיחות או נוחות. בחירת גימור מגורען תביא מרקם ועניין לחדר המטבח.

חשבו גם על מיקומי הכוסות, אם מדובר בחד פעמי, כוסות חמות וכוסות פלסטיק לשתיה קלה.

אם תרצו להשתמש בכוסות רב פעמיות מזכוכית או כוסות פלסטיק לילדים חשבו על מקום האחסון שלהם.

או אולי אתה רוצה להכניס צבע נועז למטבח שלך ? פופולרי מאוד לקחת בר מים בצבע ייחודי.

צבעים בהירים מוסיפים אישיות מיידית למטבח; עם זאת, יש לעשות זאת בזהירות: עליכם להיות בטוחים שתאהבו את ערכת הצבעים הבהירה של המטבח שלכם בעתיד. חשבו על כל האופציות.

עדיין אוהבים את הרעיון של צבע בר מים במטבח נועז? הגבילו אותו לאי מטבח צבוע – תוכלו לקבל השפעה מרבית של איזור מסויים דומיננטי במטבח בו יהיה בר המים שלכם.

צבע בר המים שלך בחדר המטבח צריך, באופן אידיאלי, לשקף את הצבעים המשמשים במקומות אחרים בביתך. זה לא מתאים לכל חדר, כמובן שתוכלו למצוא את בעל המקצוע שיסייע לכם להתאים את הצבעים של בר המים לעיצוב.

בחרו את הגימור הנכון עבור בר המים שלכם

ישנם מספר דגמים ומספר חברות שמספקות בר מים למטבח. בדקו את כל האופציות ובואו כצרכנים חכמים למעמד הקניה של בר המים.

שקול את סגנון ארון המטבח הרצוי לכם, תוכלו להכניס את בר המים אל הארון אם יש לכם שיש שמאפשר זאת. זוהי יכולה להיות צורה נוחה מאוד לשמור על קו עיצובי חלק ונקי במיוחד.

בחרו במשטחי העבודה הטובים ביותר להנחת בר המים

יש להניח את בר המים על משטח קשיח. כמו שיש לדוגמא ולוודא שיש גם חיבורים מתאימים בתוך השיש, במידה ואין יש להזמין איש מקצוע שיקדח בשיש ויכין את הקרקע להגעת מתקן בר המים שלכם.

משטחי עבודה נאים ומטבחים באיכות טובה הם תנאי בסיס לבר המים שלכם. יש לדאוג לקדוח לצינורית המים כדי שהשיש לא יהיה מלא בחוטים שיכולים להיות לא בטיחותיים כלל וכלל.

לחצו כאן כדי להגיע לחברת המרכז לברי מים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות