סריקת חשבוניות OCR – הפתרון: מינימום מאמץ, מקסימום תועלת

האם יש לכם ארכיון דיגיטלי לכל המסמכים שלכם? סריקת חשבוניות OCR תאפשר לכם להפוך כל חשבונית או קבלה רגילה, למסמך דיגיטלי אשר נשמר בענן • היכנסו לאתר של חברת פייפר, כדי לשמוע עוד אפשרויות חדשניות
תוכן שיווקי
י"ב ניסן התשפ"א / 25.03.2021 00:53

ניהול של עסק הינה משימה לא קלה בכלל, בטח כאשר ישנן לא מעט משימות שתצטרכו לדאוג להם.

סריקת חשבוניות OCR יכולה להיות הפתרון האפקטיבי ללא מעט דאגות שעשויות להציף אתכם. פתאום תוכלו לראות כי ההתנהלות עם החשבונות יכולה להיות פשוטה. מי אמר שתצטרכו לשבור את הראש בכל פעם כאשר תרצו לדווח לרואה החשבון על ההכנסות וההוצאות של העסק?

כיום תוכלו להפוך את כל הפרוצדורה לעניין קל, עניין שעל ידי סריקה אחת תוכלו לפתור אותו. מה תוכלו להשיג על ידי בחירה באפשרות הזאת? היכנסו לאתר של חברת פייפר, כדי לשמוע עוד אפשרויות חדשניות.

הפיכת כל המסמכים לממוחשבים

כיום העולם כולו עובר להתנהלות דיגיטאלית, אך מה לעשות שיש עוד לא מעט דברים שלא עברו לעולם הדיגיטלי? לכן יהיה עליכם לנסות לבצע את ההתאמות הדרושות כדי לגבור על המשוכה הזאת. סריקת חשבוניות OCR תאפשר לכם להפוך כל חשבונית או קבלה רגילה, למסמך דיגיטלי אשר נשמר בענן, ואין עוד צורך לשמור אותו באופן פיזי.

כל מה שיהיה עליכם לעשות זה רק לסרוק או לצלם את המסמך, והמידע שנמצא בתוכה יועבר למחשב. פתאום תוכלו לראות איך כל ההתנהלות העסקית משנה את פניה, המערכת תדע לבצע עיבוד ולחלץ משם את פרטי החשבונית, תאריך , שם ספק, ח.פ ספק, הסכום לפני מע”מ, המע”מ והסכום לתשלום.

גיבויים של מסמכים וקבלות כל העת

האם יש לכם ארכיון דיגיטלי לכל המסמכים שלכם? הרי אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת מה עלול לקרות בעתיד. לכן אתם צריכים להיות בטוחים כי יש מקום שבו אתם מגבים את כל הניירת. בטח כאשר מספיקה טעות אחת קטנה שעלולה להביא אתכם למצב שבו תאבדו את המסמכים.

בזכות סריקת חשבוניות תוכלו ליצור ארכיון דיגיטלי שבו תגבו את כל המסמכים. לא משנה אם מדובר על מסמכים חשובים יותר או חשובים פחות. תוכלו לגבות אותם וזה יביא לכם תועלת רבה.

מעקב אחר ההכנסות של העסק

איך תוכלו לדעת כמה אתם יכולים להוציא בכל חודש? יהיה עליכם להסתכל על ההכנסות של העסק. מבלי שתדעו כמה העסק מרוויח, לעולם לא תוכלו לדעת כמה בדיוק תוכלו להוציא.

לעיתים תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו העסק יוציא יותר מאשר מה שהוא מרוויח. במקרה כזה הזמן של העסק הוא זמן שאול, וככל הנראה בקרוב יהיה עליכם לסגור אותו. באמצעות סריקת חשבוניות OCR תוכלו לדעת בדיוק כמה העסק מרוויח, וכמה אתם תוכלו להוציא כדי להשאיר את הראש מעל למים.

בקרוב מאוד העולם כולו יהיה דיגיטלי

הכנת ארכיון דיגיטלי וכל מיני פעולות אחרות נועדו כדי שתוכלו להכין את העסק שלכם לקראת העתיד. הרי בעתיד כל הפעולות שלנו יהפכו להיות פעולות דיגיטליות, ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות מאחור.

סריקת חשבוניות OCR תאפשר לכם להכין את העסק שלכם בדיוק לאותו היום לא תצטרכו לנבור בקלסרים עבי כרס על מנת למצוא מסמך מסויים, ניתן לבצע חיפוש בכל זמן ומכל מקום.

התקדמו עוד היום למערכת פייפר מערכת ניהול מסמכים אשר סורקת את המסמך בטכנולוגיה חדשנית של OCR בשילוב בינה מלאכותית ותתחילו לחסוך זמן וכסף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות