ח”כ ביטן כבר ‘מכשיר את הקרקע’: שיתוף פעולה עם רע”מ לא יזיק

חבר הכנסת מהליכוד: "יש הבדל בין לבקש ממנסור עבאס לבוא אלינו לבין להסתדר איתנו" • "הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית הוא לא כמו הצפוני, הוא מתון, וצריך לדעת להתפשר"
אריה ריבקינד
י"א ניסן התשפ"א / 24.03.2021 19:17

חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד לא פוסל שיתוף פעולה עם יו”ר מפלגת רע”מ מנסור עבאס.

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

בריאיון שהעניק לתוכנית ‘שלי וגואטה’ ברשת ב הערב (רביעי) – אמר ביטון: “גם אם ירצו לעשות משהו עם עבאס, ברגע שיש 61-59 לטובת השמאל, הלחץ עליו יהיה גדול מאוד. אבל אם יש 60-60 והוא לא רוצה בחירות נוספות, כי הוא הגיע להישג גדול, יהיה לו יותר קל לעשות דברים לטובת מה שהוא באמת מאמין.

ביטן הדגיש: “יש הבדל בין לבוא אלינו לבין להסתדר איתנו. לטובת המדינה שיתוף פעולה לא יגרום נזק”. הוא הדגיש: “הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית הוא לא כמו הצפוני, הוא מתון, וצריך לדעת להתפשר”.

ח”כ ביטן קרא בריאיון ליו”ר תקווה חדשה גדעון סער “לחזור הביתה ולהציל את הימין”.

לדבריו, “לאור הכישלון של סער, זו הדרך היחידה שלו לשמור על הקריירה הפוליטית שלו. אני חושב שנתניהו מוכן לעשות את זה, אבל אנחנו עוד לא יודעים מה הוא הולך לעשות”.

השר אלי כהן אמר מוקדם יותר היום כי צריך לעשות הכול כדי למנוע תרחיש לבחירות חמישיות.

בריאיון לרן בנימיני בתוכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב – אמר כהן : “סער או גנץ צריכים לקבל החלטה, לשים את האגו בצד, להיכנס לממשלה ולהשפיע מבפנים – יש מחנה משותף”. עוד הוסיף כהן: אנחנו עומדים על 59 מנדטים לימין, אולי נעלה ל-61. גדעון סער צריך לקבל החלטה כי אם לא נצליח להקים ממשלה נצטרך ללכת לבחירות חמישיות, ומבחינתו זה אולי להימחק מהמפה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות