כבר שכחתם שיש קורונה? מקדם ההדבקה ממשיך לרדת: 0.59

המגפה דועכת: 679 אנשים אומתו כחיוביים ביממה האחרונה - מדובר ב-1.7% בדיקות חיוביות • עד כה חוסנו בישראל 5.191 מיליון בני אדם במנה ראשונה ו-4.608 במנת החיסון בשנייה
תמי גיל
י"א ניסן התשפ"א / 24.03.2021 10:27

המגפה דועכת: אגף המודיעין פרסם הבוקר (רביעי) את דו”ח תחלואת הקורונה היומי, ממנו עולה כי 679 אנשים אומתו כחיוביים ביממה האחרונה.

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

מדובר ב-1.7% בדיקות חיוביות מסך כל הבדיקות שנערכו ביום הבחירות –  כ-39,901.

מקדם ההדבקה (R) ממשיך לרדת ועומד על 0.59.

בבתי החולים מאושפזים 519 חולים שמצבם מוגדר קשה.

6,115 בני אדם נפטרו כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

מבצע החיסונים נמשך: עד כה חוסנו בישראל 5.191 מיליון בני אדם במנה ראשונה ו-4.608 במנת החיסון בשנייה.

בדו”ח אמ”ן נכתב: “ירידת התחלואה נמשכת, בעקבות ביצועיו הטובים של חיסון פייזר בישראל. שיעור הבדיקות החיוביות נמצא בירידה מתמשכת ומקדם ההדבקה ירד בחדות בשבועיים האחרונים.

“עם זאת, התחלואה עדיין רחבה – מאות מאושפזים, כ-950 מאומתים חדשים ליממה בממוצע שבועי – ולכן יש להיזהר משאננות, להמשיך לעטות מסכה כנדרש ולהקפיד על הנחיות ההתקהלות, בפרט לקראת חג הפסח”.

הדו”ח התייחס גם למגמות התחלואה השונות בעולם: “שינוי המגמה בגרף התחלואה העולמי נובע מהתפרצויות משמעותיות במספר אזורים ובראשם ברזיל, הודו ומזרח אירופה. בברזיל, גל תחלואה משמעותי, כאשר הווריאנט הברזילאי שזוהה בעיר מנאוס מתפשט ברחבי המדינה ובמזרח אירופה נרשמות התפרצויות, עם התפשטות הווריאנט הבריטי ביבשת. בניו-יורק, וריאנט חדש של הנגיף ממשיך להתבסס ונושא מוטציה שקושרה להדבקה חוזרת של מחלימים. גם בירדן נרשמת בימים אלו התפרצות משמעותית של הנגיף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות