סמוטריץ’ חגג: זכינו לאחדות גדולה מאד, עם ציבור חרדי גדול, עם חב”ד

במפלגת הציונות הדתית חגגו את תוצאות מדגמי הטלוויזיה • סמוטריץ': "אנחנו מקווים שהתוצאות הכלליות יבשרו על רוב למחנה הלאומי-אמוני במדינת ישראל"
חרדים 10
י"א ניסן התשפ"א / 24.03.2021 04:10

יו”ר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, חגג הלילה (רביעי) במטה המפלגה במודיעין את תוצאות המדגמים המנבאים 7 מנדטים למפלגתו.

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

סמוטריץ, שזכה להישגים נאים בערים החרדיות, אמר: “זכינו לאחדות גדולה מאוד – בציונות הדתית, עם ציבור חרדי גדול, עם חסידי חב”ד, עם עולם גדול ונהדר של תשובה. ההישג הזה הוא תוצאה של החיבור הזה. אנחנו מקווים שהתוצאות הכלליות יבשרו על רוב למחנה הלאומי-אמוני במדינת ישראל”.

עו”ד איתמר בן גביר, מספר 3 ברשימת הציונות הדתית ומעתה גם ח”כ – אמר: “אני לא מאלה שאומרים משהו אחד לפני הבחירות ואחר כך משהו אחר. מעוניין ברפורמה במערכת המשפט, אני רוצה בית משפט אבל גם יועץ משפטי שלא יהיה חזק יותר מראש הממשלה”.

הוא הוסיף: “יש לי חלום שמערכת המשפט שלנו תעבור רפורמה. יש לי חלום שחיילי צה”ל יחיו במדינה שנותנת להם גיבוי. אני מקווה ששפי פז תוכל לחיות כאן בביטחון ולא לפחד”.

עו”ד שמחה רוטמן, מספר 4 ברשימה, אמר לערוץ 7: ”תוצאות המדגם מאוד יפות ומשמחות. מקווים שעוד ישתפר אבל בוודאי שגם עם התוצאות האלה אנחנו שמחים. הסיבה האמיתית שיצאנו למסע הזה היתה בשביל סיכוי אמיתי לממשלת ימין. זה בהישג יד. המספרים מראים את זה ואנחנו מקווים מאוד שזה מה שיקרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות