נתניהו: ‘תצטרפו אלינו, אני לא פוסל אף אחד, אסור עוד בחירות”

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הלילה בבנייני האומה על ההישג של מפלגת הליכוד בבחירות לכנסת ה-24 • "הבאנו הישג אדיר. הליכוד היא המפלגה הגדולה בפער אדיר. אנחנו בקידומת 3, והמפלגה הבאה אחרינו בקידומת 1. זה הפער הגדול ביותר בין שתי מפלגות מובילות בישראל"
חרדים 10
י"א ניסן התשפ"א / 24.03.2021 02:39

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הלילה (רביעי) על ההישג הגדול של מפלגת הליכוד בבחירות – וקרא לחברי כנסת מכל מפלגות הימין להצטרף לממשלה יציבה בראשותו..

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

”הערב הבאנו הישג אדיר. הבאנו את הליכוד להיות המפלגה הגדולה בישראל בפער גדול מאוד”, אמר נתניהו בנאומו במטה הליכוד בבנייני האומה. ”אנחנו בקידומת 3, המפלגה הבאה אחרינו בקידומת 1. זהו הפער. זה הפער הגדול ביותר בין שתי מפלגות מובילות בישראל בעשרות השנים האחרונות”.

ראש הממשלה הוסיף: ”ישראל אלופת העולם בחיסונים. ישראל מודל לעולם כולו בזכות העם והרופאים ובזכות החיסונים שהבאנו. עשינו זאת כי דאגנו לכולם ליהודים ולערבים. הבאנו מיליוני חיסונים לכולם כפי שהבאנו הסכמי שלום לכולם, כפי ששמרנו על הביטחון של כולם, כפי שבלמנו את איראן לכולם, ועכשיו אנחנו חייבים להמשיך לחזק את הכלכלה שלנו, כלכלת השוק החופשי שבנינו כאן לטובת כולם.

”אנחנו חייבים לשמור גם על ארץ ישראל מול מציאות בינלאומית שמשתנה, מול לחצים חיצוניים, אנחנו חייבים למנוע מאיראן להמשיך להתחמש בנשק גרעיני, אנחנו חייבים להילחם בהחלטת בית הדין בהאג, ואנחנו יכולים להביא עוד הסכמים היסטוריים עם מדינות ערב, שלום תמורת שלום ולא תמורת עקירת יהודים”.

נתניהו הדגיש כי לכל העקרונות הללו יש רוב מוחלט בעם ובכנסת שזה עתה נבחרה: ”עם הרוב הזה של חברי וחברות כנסת שמאמינים ודוגלים בעקרונות הללו אפשר וצריך להקים ממשלה יציבה בישראל. ממשלה הומוגנית, ממשלה שהכלכלה שלנו מחייבת אותנו להקים. אני מושיט יד לכל חברות וחברי הכנסת שמאמינים בעקרונות הללו”.

הוא רמז לחברי הכנסת מכל סיעות הבית: ”אני לא פוסל אף אחד, או אף אחת, ואני מצפה מאלה שמאמינים בעקרונות הללו לנהוג בדרך דומה כלפינו, כי השעה מחייבת הזאת, כי המדינה זקוקה לממשלה יציבה, לא לממשלה של קרעים קרעים שמבוססת על פסילות אישיות ואמביציות, ממשלה יציבה למדינת ישראל זה מה שהשעה והאתגרים מחייבים ואסור לנו בשום אופן לגרור את מדינת ישראל לבחירות חדשות, חמישיות, צריך להקים ממשלה יציבה עכשיו”.

הוא הדגיש: “אני אומר לכם בפשטות מתמטית, בפשטות של הפיזיקה של הפוליטיקה: כל אפשרות אחרת תביא אותנו מהר או מהר יותר לבחירות חמישיות, אסור לנו ללכת לשם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות