גפני: “קיבלנו אותו מספר מנדטים, עם ההסתה” • צפו: הלילה של ג’

ח"כי יהדות התורה נשאו דברים בפני פעילי המפלגה במטה יהדות התורה באולמי הדודאים • ליצמן: "נאבקנו בפה המלוכלך של ליברמן, הוא שונא החרדים הכי גדול" • הצלם מוטי גרין עם וידאו ותמונות
אריה ריבקינד • צילום: מוטי גרין
י"א ניסן התשפ"א / 24.03.2021 03:22

יו”ר יהדות התורה, ח”כ משה גפני, נאם הלילה (רביעי) בפני פעילי המפלגה במטה יהדות התורה באולמי הדודאים בבני ברק.

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

גפני אמר: “מי שעקב אחרי מה שקרה בשבועות האחרונים היה מודאג לאן אנו צועדים. במציאות של שנת קורונה, שהיה קשה להיכנס למערכת בחירות עם כינוסים, עשינו הכל על מנת שלא יפגעו קודשי ישראל, שלא תיפסק התורה ולא יפסיקו את לימודיהם של תינוקות של בית רבן”.

הוא הוסיף:  “אנחנו מודים לבורא עולם שבערב פסח, עם הסתה בלתי פוסקת, כאשר הלכנו למערכת בחירות בשנה של מגפה ועם חשש שאנחנו הולכים להתרסק, קיבלנו את אותו מספר מנדטים”.

על ליברמן אמר, לקול קריאות בוז של הקהל:  “חששנו שהמפלגה שהייתה נגדנו תקבל מספר מנדטים דו ספרתי. אך היא ירדה לשישה מנדטים בלבד ותישאר אי שם באופוזיציה”.

גפני הוסיף: “שוחחנו עם ראש הממשלה והוא בירך אותנו”.

ח”כ יעקב ליצמן אמר: “היה לנו שני מאבקים בבחירות האלה. הראשון הוא הפה המלוכלך של ליברמן. התברר שהוא שונא החרדים הכי גדול. ההסתה הנוראה נגדנו כשלה ואיווט מבין הערב את מקומו.

“המאבק השני היה נגיסת קולות מכיוונים שונים בתוך הגוש. ניסו לנגוס בנו, ואנו בעזרת ה’ נשמור על כוחנו.  עד עכשיו לא היה תקציב למדינה ולא יכולנו לעשות כלום במשרד השיכון. אני מקווה שתהיה ממשלה של 61 ואפילו יותר, נפעל להקמת ממשלת ימין בהקדם, ונוכל לעשות את הדברים שאנחנו רגילים. ההצלחה שלנו היא הצלחה גדולה ביותר”.

 

וידאו ותמונות: מוטי גרין

נאומו של גפני

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות