לפיד בבליץ נגד גנץ ומרצ: הם עברו, תצביעו לנו • כחול לבן: “זה שקר”

יאיר לפיד טען: "הדיון על מי עובר מי לא עובר נגמרה - תצביעו כולם ליש עתיד • בכחול לבן השיבו: "מפיץ פייק ניוז" • הורביץ: "בניגוד לכל מיני הודעות חסרות שחר, מרצ מתנדנדת"
אריה ריבקינד
י' ניסן התשפ"א / 23.03.2021 19:21

היריבות בין כחול לבן ליש עתיד התחדשה לקראת סגירת הקלפיות: יו”ר יש עתיד יאיר לפיד אמר הערב (שלישי), בהצהרה בחמ”ל שלו, כי מנתוני המפלגה עולה כי מפלגות הגוש כולן חוצות את אחוז החסימה.

איך מתבצעת הזדהות בימי קורונה? • כל המידע שצריך ליום הבחירות

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

“סיכום מהיר של העובדות, כמו שהן עולות מהחמ”ל שלנו, שכל מפלגות הגוש עולות”, אמר לפיד בחמ”ל הבחירות. “עכשיו חייבים יש עתיד גדולה אם אנחנו רוצים להחליף שלטון. הדיון על מי עובר מי לא עובר נגמר, הדיון הוא עכשיו איך מחליפים שלטון עם יש עתיד גדולה, לכו להצביע”.

יו”ר כחול לבן בני גנץ נזעק: “יש עתיד מוציאים פייק ניוז ומספרים שיש לנו 6-7 מנדטים ולא צריכים להצביע לנו יותר. זה חארטה. כל קול חשוב. זה קריטי להצביע לכחול לבן שתעבור את אחוז החסימה ותהיה בממשלת המעבר לקראת אפשרות של בחירות חמישיות. מה שהם עושים הוא חוסר אחריות ממדרגה ראשונה”.

בצעד נוסף, יש עתיד שיגרה הודעת סמס למצביעים שמכוונת ישירות לתומכי כחול לבן, שכוללת ציטוט לכאורה מפיו של גנץ אומר: “אנחנו מתחזקים ואנחנו מעל המנדט השישי ויצאנו בבטחה מכלל סכנה”.

בכחול לבן אומרים שמדובר בציטוט שקרי: “אחרי שהפקיר את הגוש ולא דאג לחיבורים, לפיד החל להפיץ פייק ניוז. זה לא משנה אם ללפיד יהיו 20 מנדטים או 22 מנדטים – זה כן משנה אם כחול לבן לא תעבור את אחוז החסימה, ולא יהיה מי שיעצור את שלטון היחיד של ביבי בממשלת המעבר”.

הם הוסיפו: “הציבור חייב לדעת – אם כחול לבן או מרצ לא יעברו את אחוז החסימה יש סכנה אמיתית שלנתניהו יהיו 61 מנדטים וממשלת חסינות. פתק ליש עתיד הוא פתק לביבי”.

יו”ר העבודה מרב מיכאלי הגיבה גם היא לדבריו של לפיד: “‏יאיר צודק, המפלגות הקטנות כולן יצאו מאזור הסכנה, ולכן כעת הגיע הזמן ללכת עם הלב ולהצביע למי שאתן ואתם באמת מאמינים לה – שימו אמת בקלפי. זה הפתק היחיד שמחויב לאמת שלכם. זה הפתק היחיד שלא יאכזב אתכם. סמכו עליי”.

יו”ר מרצ ניצן הורוביץ: “השעות האחרונות הן דרמטיות מאוד. בניגוד לכל מיני הודעות חסרות שחר, מרצ מתנדנדת. אנחנו זקוקים לקולות האלה בשעות האחרונות של ההצבעה כדי להכניס את מרצ ולמנוע מנתניהו ממשלת 61. אלה שעות קריטיות כל קול קובע, ייתכן שהעסק יקום ויפול על מאות קולות בודדים”.

בגוש הימין-חרדים, יו”ר ש”ס קרא הוא לתומכיו להפסיק להצביע למפלגה הקטנה בגוש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות