החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • עשרת החידושים היומיים

תאורה, פשקווילים, טיפוח, נהיגה, חנוכיה, לוטו, תינוק, סולם, אופנה, פאה • מהקולקצייה העשירה של גופי תאורה חדשים ועד הזכייה המדהימה של העסקים שהחמיץ טיסה
תמי גיל
י"ח אב התשע"ד / 14.08.2014 10:22

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר גלריית התאורה היוקרתית גלואו משיקה קולקצייה עשירה של גופי תאורה חדשים של מותגים מובילים מאירופה, בינהם: Axo, Kundalini, Concord, BifiLuce, Novalux, Slide, Iris Cristal iGuzzini, ועוד.

העונה משיקה הגלריה את סדרת שקועים מיוחדת , Laser Blade מבית iGuzzini . מדובר בגופי תאורה לד שקועים עשויים יציקת אלומיניום , המשלבים בתוכם מערכת אופטית חכמה, המאפשרת לספק תאורה אחידה / תאורה ממקדת / תאורה ל”שטיפת קיר”.

בנוסף, בקולקציית סתיו חורף 2014-2015 שבגלריה ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות לכל חללי הבית פנים וחוץ, בדגש על חדשנות, איכות ועיצוב. מוצרים ממגוון רחב של חומרים, בדים , זכוכיות, פוליקבונט, קריסטל ועוד.

    גרוש מחורר מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent מציע הטבה ייחודית לרכישת המוצר החדש והמהפכני: Baby Doll Kiss &Blush (בייבי דול קיס & בלאש).

משחק כפול של צבע ללחיים ולשפתיים, משולבים בצורה מושלמת, מגיע ב-12 גווני פופ מרעננים הניתנים לשילוב ליצירת מראות שונים.

לרגל השקת המוצר, איב סאן לורן יוצא עם מיני סייט חדש, בו ניתן יהיה לקבל קופון הטבה מיוחד לרכישת המוצר החדש: KISS AND BLUSH ב-150 ₪ בלבד (במקום 220 ₪ ) – (ההטבה ניתנת ל-100 הנרשמות הראשונות בכל יום עד ה-30.9.2014).

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר במטרה למנוע תלייה פיראטית של מודעות על קירות ועל עמודים, הציבה עיריית ירושלים בשכונות החרדיות בעיר עשרות לוחות מודעות ייחודיים לתליית מודעות רחוב רשמיות ומאושרות.

במקביל, סיכמה העירייה עם חברות מדביקי מודעות הרחוב כי מעתה ייתלו המודעות רק על הלוחות המיועדים לכך, במטרה לשמור על ניקיון המרחב הציבורי בשכונות. התולים פשקוילים באופן פיראטי ייקנסו על פי החוק.

בנוסף, הציבה העירייה עשרות לוחות מודעות ציבוריות חדשים ברחבי העיר לשימוש תושבי העיר עבור מודעות אבל, מודעות מכירה וכדומה.

לוחות מודעות הוצבו במרחב הציבורי, בסמוך לתחנות אוטובוס, על עומדי חשמל ועוד.

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר במרכנתיל עוזרים לכם לממן את לימודי הנהיגה, ומציעים הלוואה בסך 4,000 ₪ ב-36 תשלומים שווים ללא ריבית וללא הצמדה, ללקוחות חדשים פותחי חשבון למימון לימודי הנהיגה בזמן חופשת הקיץ.

זו ההזדמנות שלכם, סעו על זה.

ההטבה ניתנת ללקוחות חדשים בעלי פעילות חודשית של הכנסות בגובה 650 ₪ לפחות. ההלוואה בכפוף לתנאי הבנק.

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר החנוכייה מהווה כלי כסף מרכזי בוויטרינה היהודית, היא גם נמצאת בראש רשימת המתנות הניתנות לחתנים במהלך תקופת האירוסין ולאחריה.

החנוכייה מכבדת בראש וראשונה את נרות החנוכה, ויותר מכך היא מכבדת את הבית היהודי.

‘הצורפים’ מציעה למתארסים ולכלל הלקוחות, הנחה אטרקטיבית במיוחד של עד 35%, ברכישת חנוכייה ממגוון החנוכיות.

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר איש עסקים ישראלי, בעלים של חברה בינלאומית, שהיה בדרכו לחו”ל לצורך עסקיו, זכה בתחילת החודש בהגרלת הלוטו על סך 8 מיליון ₪…

הזוכה עשה את דרכו לנמל התעופה בן גוריון על מנת לטוס לדרום אפריקה. כשהגיע לשדה התעופה התברר לו כי בשל משבר ביטולי הטיסות לישראל וממנה, מהחשש לירי טילים לכיוון שדה התעופה, טיסתו נדחית בכמה ימים.

הזוכה, חזר מאוכזב לאולם הטיסות היוצאות, שתה כוס קפה וניגש לדוכן הפיס לקנות טופס הגרלת לוטו.

השבוע, כשבדק את הטופס, גילה כי הוא הזוכה היחידי בהגרלה בסכום של 8 מיליון ₪. לשאלה מה הוא מתכונן לעשות עם כספי הזכייה, השיב: “ראשית, אמשיך לסייע למשפחה נזקקת שאני איתם בקשר שנים רבות, כספי הזכייה יאפשרו לי להגדיל משמעותית את התמיכה שלי במשפחה.

בנוסף, אשקיע במיזם – סטארט-אפ ישראלי חדש”.

מטרנה גרוש מחורר אמא יקרה, את מוקפת בעצות כיצד לגדל את תינוקך וכולן ניתנות לך עם הרבה אהבה, אך לעיתים נראה כי עודף המידע מבלבל וכל החלטה – קטנה ככל שתהיה, היא בעלת משקל גדול.

במרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה, תוכלי לקבל מידע מקצועי במגוון רחב של נושאים, ייעוץ וליווי בכל הקשור לתזונת התינוק כבר משלב הלידה ועד גיל שלוש. במרכז של מטרנה מעל 80% מהפניות הן בנושאי ייעוץ תזונתי והתפתחותי לתינוק וזוהי בדיוק המומחיות של תזונאיות מטרנה, הנמצאות בצד השני של הקו.

בין השאר שואלות אמהות על תזונת האם המניקה, מעבר מהנקה לתחליף חלב, מעבר למזונות מוצקים, גיוון במזונות לתינוק, יעוץ שינה וכו’.

יש גם לא מעט שאלות בנושאי דייסות – האם כדאי לתת דייסות ולמה? מתי מתחילים לתת דייסות ובאילו כמויות? ולא מעט שאלות פרקטיות – כמה זמן ניתן להשאיר בקבוק שתינוק כבר אכל ממנו?

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר הנתונים מוכיחים כי טיפול איכותי, מהיר ומקצועי בבעיות התפתחות והתנהגות – מאפשר השתלבות הילד במסגרת רגילה והמשך תפקוד תקין מלווה בשמחת חיים.

נתוני מוסדות “סולם”: 35% מילדי הגנים ילמדו בשנה”ל תשע”ה במסגרות נורמטיביות בכיתות רגילות או מקדמות. מומחים ואנשי מקצוע מתייחסים לתפיסות מוטעות שהשתרשו בציבור בכל הנוגע לבעיות התנהגות ולעיכוב התפתחותי אצל ילדים.

“מדובר בבעיות שקל לאבחן אותן וקל לטפל בהן בצורה מקצועית ויעילה”, מסבירים המומחים. “אולם תפיסות עולם מוטעות, גורמות להורים להחמיץ את ההזדמנות לעזור לילדיהם בשנים הראשונות ובתקופה בה ניתן לטפל בבעיות הללו בצורה מקצועית”.

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר לקראת פתיחת חנות חדשה בבני ברק, רשת אופנת הגברים המובילה במגזר החרדי, יוצאת במבצע קיץ אופנתי ומודיעה על הנחה של למעלה מ60% על מגוון ז’קטים ובלייזרים שימכרו ב-349 ₪ בלבד, במקום המחיר המקורי שעומד על 899 ₪.

החנות החדשה שממוקמת במרכז בני ברק (רבי עקיבא 55), מתאפיינת במגוון רחב של פרטי לבוש באיכות המפורסמת של בגיר, המיועדים לאברכים, תלמידי ישיבות ותכלול גם מחלקת הלבשה חסידית איכותית..הבגדים של חברת האופנה ‘בגיר’ הם בגדי האופנה היחידים בעולם שמיוצרים תוך הקפדה על כך שהמוצרים כולם ייצאו ללא כל חשש שעטנז, ועוברים את הבדיקות הקפדניות של רב החברה הרב נויימן.

 

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר ימי החופש הגדול בשיאם. בתוך המולת הילדים והבלגן אל תשכחי את עצמך. היכנסי עוד היום לאחד מסלוני גלית איטליה ובחרי לעצמך את המראה הקיצי הבא שלך. פאה אופנתית וקלילה, שתעביר לך את הקיץ יופי.

בקולקציית הקיץ האופנתית של גלית איטליה, תמצאי פיאות מעוצבות, מלאות שיק ועדכניות, קצרות עם חיתוך לצד ארוכות ודקיקות, פיאות סרט באורכים שונים, בגוונים אופנתיים, מתולתלות, גליות וחלקות, שתענקנה לך מראה רענן ועכשווי.

הפיאות, העשויות משיער דרום אמריקאי משובח וקליל, משולבות בסקין אופנתי וניתנות לחפיפה וייבוש טבעי.

ועכשיו – מחירי קיץ נוחים במיוחד לחברות מועדון ולמצטרפות חדשות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות