כל מה שאתם צריכים לדעת על מיתוג עסקי נכון

עולם של היום, מיתוג נכון של עסק קריטי בבניית השם שלו, המוניטין והאופי הייחודי שלו • בשביל לעזור לכם לקחת את הצעדים הראשונים בעולם המיוחד הזה, ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים
תוכן שיווקי
י' ניסן התשפ"א / 23.03.2021 00:38

לפתוח עוסק מורשה זה לא מספיק

אחרי שמילאתם את כל הטפסים, הסתבכתם עם כל הבירוקרטיה, שפכתם והשקעתם סכומי כסף נכבדים ואפילו כבר בחרתם שם לחברה – סוף סוף יש לכם בית עסק!

ועדיין, למרות שמדובר במעמד מרגש למדיי, קיימת בעיה משמעותית במיוחד – מאיפה מביאים את הלקוחות?

בעולם של היום, מיתוג נכון של עסק קריטי בבניית השם שלו, המוניטין והאופי הייחודי שלו.

מיתוג למעשה יהיה כל פעולה שתציג לספקיות והלקוחות מה שאתם כבר יודעים -– שהעסק שלכם רציני וספציפית איתכם הם היו רוצים לעבוד. בשביל לעזור לכם לקחת את הצעדים הראשונים בעולם המיוחד הזה, ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים שיהיה לכם בתחילת הדרך. בהצלחה!

על שיווק אינטרנטי כבר שמעתם?

אחד המושגים החמים ביותר בעולם המיתוגי של היום יהיה כמובן, שיווק אינטרנטי. אין אדם כיום שלא מבצע שימוש ברמה כזו או אחרת באינטרנט – כולנו מבצעים שימוש במנועי החיפוש וחלקנו גם נהנים מרשתות חברתיות כאלה ואחרות.

לכן, זה לא באמת מפתיע, שאחד המקומות אליהם ניגש כל בית עסק בתחילת דרכו הוא המרשתת. כיום עולם השיווק האינטרנטי מתחלק לשני תחומים עיקריים – שיווק ממומן, שנעזר בשירותים שמציעים מנועי החיפוש והרשתות החברתיות, ושיווק אורגני, שמסתמך על כמויות מלל גדולות ומנצל את האלגוריתמים עליהם מושתתים במנועי החיפוש.

כיום קיימים עסקים ופרילנסרים רבים שמכירים את עולם השיווק האינטרנטי מקרוב וכנראה ישמחו לחלוק את המידע שיש להם בנושא. תקראו ביקורות על אנשי המקצוע, תתרשמו מניסיון העבר שלהם וחשוב לא פחות – תבצעו השוואות מחירים בשוק.

אקססוריז מיתוגי חשוב לא פחות

אחרי שדאגתם למקם את עצמכם ברחבי האינטרנט, נותר לכם לעשות משהו חשוב לא פחות – להעביר את המסר באמצעות חפצים יומיומיים בהם את מבצעים שימוש.

כיום בתי עסק רבים יאפשרו לכם לבצע הזמנת חותמות, חולצות, דפדפות, עטים ומוצרים שיווקיים רבים נוספים באמצעותם תוכלו למתג את בית העסק שלכם כמו שצריך. בחנות עדן חותמות למשל, תוכלו להתרשם ממגוון אדיר של חותמות שישמשו אתכם בהתנהלות השוטפת מול הספקים, הלקוחות והקולגות. באופן כזה, גם תוכלו להעביר בקלות את כל פרטי הקשר שלכם ויותר מזה – תהנו מרושם מקצועי וייחודי, שלא תוכלו להשיג בשום דרך אחרת. מגניב, לא?

כשחבר מכיר חבר שמכיר חבר…

כשעסק נמצא בתחילת הדרך, הרבה פעמים פשוט קשה לדעת איך להתחיל. דרך טובה תהיה כמובן לגשת לכלים השיווקיים הקלאסיים שציינו, אבל חשוב לא פחות, יהיה להיעזר בחברים. הרשת החברתית הקרובה שלנו הרבה יותר חזקה ממה שרבים מאיתנו היו מאמינים. תדברו על העסק שלכם עם אנשים שקרובים אליכם, תבקשו מהם שיזרקו עליכם איזו מילה טובה על אנשים שמביעים התעניינות והכי חשוב – תזכרו להגיד גם תודה.

תשמרו על סבלנות

לאף אחד לא קל בהתחלה – כמו בלמידת אופניים, גם כשמריצים עסק צריך קצת זמן עד שמתחילים להיכנס לעניינים. אנחנו ממליצים לכם לשמור על סבלנות, קור רוח ועיקשות.

אם תמשיכו לעשות את העבודה הטובה שלכם ותיגשו לצעדים השיווקיים הנכונים, אנחנו יותר מסבורים שתצליחו למצוא אתכם בעולם התחרותי של היום. תפיקו לקחים מדברים שלא עבדו, תשמרו את הפעולות שעבדו ובעיקר – תשמרו על ראש פתוח. זה בסופו של דבר יהיה מה שיביא אתכם לדרך הנכונה.

שיהיה לכם המון בהצלחה!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות