אחיו החב”דניק של השר דודי אמסלם נפטר ממחלה קשה בגיל 55

בירושלים נפט, לאחר מאבק במחלה קשה, ר' יואל אמסלם ז"ל, חסיד חב"ד - אחיו הצעיר של השר דודי אמסלם • ראש הממשלה פרסם הודעה: "דודי היקר, שרה ואני שמענו בצער על פטירתו של אחיך האהוב יואל ז״ל. מתפללים שלא תדע עוד צער"
יוסף גרינבוים
י' ניסן התשפ"א / 22.03.2021 22:51

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר הערב (שני), בגיל 55, ר’ יואל אמסלם ז”ל, חסיד חב”ד מירושלים, לאחר התמודדות מתוך ייסורים קשים במחלה קשה.

המנוח ז”ל הוא אחיו של שר הדיגיטל הלאומי, דוד אמסלם.

בשנים האחרונות התמודד עם המחלה הקשה, ובשבועות האחרונים חלה הידרדרות במצבו, והערב הוא נפטר, למגינת לב בני משפחתו וחבריו הרבים.

המנוח ז”ל נולד בטבת תשכ”ו להוריו אברהם ו וסולטנה אמסלם שעלו לישראל ממרוקו בשנת תשי”ט.

הוא למד והתחנך בחיידר חב”ד בנחלת הר חב”ד בקרית מלאכי, ואחר כך בישיבות חב”ד בארץ הקודש ובחצרו של הרבי מליובאוויטש במרכז חב”ד העולמי-770.

לאחר נישואיו עם רעייתו עבד לפרנסתו היה הבעלים של חנויות מזון מהיר במרכז העיר ירושלים.

הוא התגורר בירושלים ובמעלה אדומים.

אחד מחבריו אומר לחרדים 10: “היה יהודי יקר שהחיוך לא מש מפניו והאיר פנים לכל אדם. היה אהוב על כל מי שבא עמו במגע”.

מסע ההלוויה ייצא הערב בשעה 23:30 מרחבת החנייה בהר המנוחות בגבעת שאול בירושלים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הערב תנחומים: “דודי היקר, שרה ואני שמענו בצער על פטירתו של אחיך האהוב יואל ז״ל. מתפללים שלא תדע עוד צער. חיבוק חם ותנחומים מעומק הלב, מאיתנו ומכל חברות וחברי הליכוד”.

יו”ר סיעת הליכוד, ח”כ מיקי זוהר, פרסם הודעה בשם הסיעה: “בשם סיעת הליכוד מביע בזאת צער עמוק על פטירת יואל אמסלם ז”ל, אחיו של חברנו השר דוד אמסלם. דודי היקר, שלא תדע עוד צער לעולם ומן השמים תנוחם”.

ח”כ מאי גולן שיגרה תנחומים: “שולחת תנחומים כנים ועמוקים לחברינו היקר השר דודי אמסלם ולמשפחתו, על פטירתו של אחיו יואל אמסלם ז״ל. מן השמיים תנוחמו”.

ההלוויה תצא הערב, שני, בשעה 11:30 מהחניה הגדולה, בהר המנוחות, גבעת שאול ירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות