סער: לא שולל רוטציה, גם עם לפיד וגם עם בנט • נתניהו: יצא המרצע

יו"ר מפלגת תקווה חדשה אמר בתגובה להתחייבותו של בנט כי לא יישב תחת יאיר לפיד - שהוא לא מעוניין לשים על עצמו "מגבלות שלא דרושות" • נתניהו הגיב: "כשבנט וגדעון קורסים בסקרים הם מתחילים לומר את האמת"
חרדים 10
ט' ניסן התשפ"א / 22.03.2021 19:50

יו”ר מפלגת ‘תקווה חדשה’, גדעון סער, סירב היום (שני) בראיון ל’חדשות 12′ לשלול ממשלת רוטציה עם יו”ר ‘יש עתיד’ ח”כ יאיר לפיד.

איך מתבצעת הזדהות בימי קורונה? • כל המידע שצריך ליום הבחירות

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

סער, שצנח בסקרים למספר חד-ספרתי,  דיבר על הקואליציה שהוא מתכוון להקים לאחר הבחירות – ללא ראש הממשלה בנימין נתניהו, והתייחס למסמך עליו חתם יו”ר ‘ימינה ח”כ נפתלי בנט, בו התחייב שלא לשבת תחת לפיד כראש ממשלה.

“צריכים לקרות שני דברים מצטברים”, אמר סער. “אחד, שלנתניהו לא יהיה 61. שתיים, שתהיה תקווה חדשה גדולה. אם שני הדברים האלה קורים אני מאמין שאפשר לחבר קואליציה חזקה”.

כשנשאל על פרטי הקואליציה והמפלגות החברות בה – ענה: “בנט חתם על התחייבות לגבי לפיד, לא לגבי גדעון סער. אז אתה רואה שלפיד חסום”.

לשאלתה של העיתונאית דפנה ליאל אם גם הוא היה מוכן לחתום על מסמך כזה הוא השיב מיד: “לא”.

הוא הוסיף: “אני אמרתי, יאיר לפיד לא יכול להקים ממשלה. אני לא התחייבתי ולא שללתי אופציות. אני לא חושב שזה מוסיף משהו. אני לא אומר שאני אסכים ואני לא אומר שאני לא אסכים. אני לא מחתים את עצמי על מגבלות שהן לא דרושות”.

סער טען בריאיון שבנט עשה טעות כשהבהיר לכולם שהוא בכיס של נתניהו, “אבל זכותו של נפתלי לעשות טעויות”.

ראש הממשלה נתניהו הגיב בריאיון בגל”צ לדברי סער: “יצא המרצע מן השק. מה שגדעון ובנט הסתירו במשך חודשים מתגלה ערב בחירות. כשבנט וגדעון קורסים בסקרים הם מתחילים לומר את האמת: הצבעה עבורם תביא ממשלה עם לפיד ובחירות חמישיות”.

מוקדם יותר הבוקר כינה סער את בנט “אדם עלוב שפעם לא עבר את אחוז החסימה – אז הוא הלך ומכר שקרים לעיתונאים. רמאי אחד כבר יש לנו, לא צריך לחקות אותו ברמאות. מאוד מצער שבנט בישורת האחרונה של מערכת הבחירות גילה חוסר יכולת עמידה וחתם על המסמך הילדותי שהוא בעצם מסמך נאמנות לנתניהו וגם גילה חוסר יושר אישי וחבל שככה הוא נהג”.

בריאיון לרפי רשף הבהיר סער שהוא לא חוזר ממילותיו הקשות: “יש מקרים שזו חובה גם מוסרית וגם כלפי הציבור להעמיד את הדברים בצורה הכי ברורה. כשאדם נוהג בהגינות – אתה נוהג כלפיו בהגינות. כשאדם משקר או עושה משהו כל כך לא מוסרי זמן קצר לפני פתיחת הקלפיות – אתה חייב להציג זאת לציבור בצורה חדה ביותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות