סער על בנט: “אדם עלוב, שקרן, רמאי אחד כבר יש לנו”

סער הסיר את הכפפות ותוקף את בנט: "אדם שכבר פעם אחת לא עבר אחוז חסימה, אז הוא הולך ומוכר שקרים לעיתונאים. איך הוא צץ בראשון עם סקר של 6 מנדטים? למי הוא מספר את זה? מה, הוא עשה סקר בשבת?" • ימינה: "מפלגת העריקים של גדעון קרסה ונאבקת באחוז החסימה"
אריה ריבקינד
ט' ניסן התשפ"א / 22.03.2021 12:05

יממה לפני הבחירות יו”ר ‘תקווה חדשה’ מאבד את העשתונות? גדעון סער תקף הבוקר (שני) בחריפות את יו”ר ימינה נפתלי בנט.

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

בראיון שהעניק לאמנון סופר ב’רדיו דרום’ טען סער כי בנט “הציג סיפור” בדמות סקרים פיקטיביים לכאורה – על מספר מנדטים נמוך לתקווה חדשה: “סיפור שקרי של אדם עלוב, אדם שכבר פעם אחת לא עבר אחוז חסימה, אז הוא הולך ומוכר שקרים לעיתונאים. רמאי אחד כבר יש לנו, לא צריך לחקות גם אותו ברמאות. יש קודים של ערכים והתנהגות שלא מפרים אותם גם בשעת לחץ”.

סער התייחס להתחייבות שבנט הציג אמש בערוץ 20 שלא יישב בממשלת לפיד – ואמר: “מאוד מצער שבישורת האחרונה של מערכת הבחירות בנט גילה חוסר יכולת עמידה וחתם על המסמך הילדותי הזה, שהוא בעצם מסמך נאמנות לנתניהו. הוא גילה חוסר יושר אישי וחבל שכך הוא נהג”.

סער המשיך ותקף את בנט: “הוא המציא סיפור. הוא יודע טוב מאוד שהוא יורד בסקרים ואני עולה. בסקר האחרון שפורסם ביום שישי האחרון היה 10 מנדטים, איך הוא צץ בראשון עם סקר של 6 מנדטים? למי הוא מספר את זה? מה, הוא עשה סקר בשבת? הוא פשוט שקרן. הלך ושיקר תחת לחץ כדי להוליך שולל את הבוחרים. זאת התנהגות שמתאימה לנתניהו, ומספיק לנו נתניהו אחד. אנחנו לא צריכים עוד נתניהו חדש וקטן”.

נפתלי בנט הגיב לדברים הקשים של סער: “אני לא רוצה לתפוס אדם בשעת צערו. אחרי שהוא ניהל נגדי קמפיין אנונימי וארוך, הוא אמר שיפסיק. הוא לא עמד בזה. נצטרך לעבוד ביחד, אני לא רוצה ללכת לאזורים אישיים. אני אומר בצורה חד-משמעית – אני לא מחויב לא ל’כת נתניהו’ ולא ל’כת רק לנתניהו’. הכתות האלה הובילו לארבע מערכות בחירות בשנתיים ואני לא רוצה לגרום לזה לקרות”.

מימינה נמסר בתגובה לדברי סער: “מפלגת העריקים של גדעון קרסה ונאבקת באחוז החסימה כי הציבור מאס בעסקנות הפוליטית של סער, ורוצה את המנהיגות והעשייה של נפתלי בנט, שיזניק את כלכלת ישראל באמצעות הורדה חדה ומיידית של נטל המסים”.

בראיון ברדיו 103FM הבהיר בנט על רקע התחייבותו שלא יישב בממשלה בראשות לפיד: “אני מתחייב לדבר אחד – לא אתן ללפיד, לביבי, לגדעון או לאיווט לגרור אותנו לבחירות חמישיות, לכן אני לא מוכן להתחייב לאף צד על כלום. אני מתחייב שלא יהיו בחירות חמישיות”.

כפי שדווח אתמול, יו”ר מפלגת ימינה טען בגלי צה”ל כי מפלגתו של גדעון סער עומדת על 5-6 מנדטים, לפי סקרים שיש ברשותו.

”גדעון סער בצניחה, בספק אם יעבור את אחוז החסימה, הוא על 5-6 מנדטים”, אמר בנט. “המפלגה של גדעון סער היא מפלגת אווירה שכבר התפוגגה. האירוע נגמר. לכולם ברור שהוא לא חלופה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות