ביבי התעמת עם רינה מצליח: אתם כולכם פה מגויסים נגדי – תתביישו

שלושה ימים לבחירות: נתניהו התראיין לחדשות 12 ו-13 • התחייב שלא יפטר את היועמ"ש, הבטיח לאזרחים ערבים טיסות למכה - והתעמת בחריפות עם רינה מצליח ב'פגוש את העיתונות': "אני שומע את האוזנייה, צועקים לך שאלות"
אריה ריבקינד
ז' ניסן התשפ"א / 20.03.2021 21:48

שלושה ימים ליום הבחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (מוצאי שבת) לראיון במהדורות החדשות של הערוצים 12 ו-13 – והבטיח כי לא יפטר את היועמ”ש, הצהיר כי יעניק תפקידי שרים לבנט ושקד – ותקף בחריפות את התקשורת.

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

נתניהו הדגיש בשני הראיונות כי עריקים מהמפלגות הקטנות יגיעו בסופו של דבר לליכוד, במידה ויצליח לקבל 61 ממליצים.

במהלך הראיון בחדשות 12, ראש הממשלה התעמת עם המראיינת רינה מצליח, זאת כאשר נשמעו הוראות העורך בקול מהאוזנייה של רינה מצליח.

נתניהו: “אני שומע את האוזנייה, צועקים לך שאלות”.

מצליח: נכון הם שואלים שאלות.

נתניהו תקף: “תמשיכי להקריא לי שאלות שאת מקבלת מהאוזנייה, את מגוייסת לתעמולה נגדי. תתביישו, אתם חושבים שמישהו מאמין לכם? אתם כולכם פה מגוייסים כמפלגה פוליטית, כל האולפן הזה מגוייס מהתחלה ועד הסוף נגדי, אבל זה לא מעניין אותי”.

בראיון לחדשות 12 נשאל נתניהו: “כל הקמפיין שלך הוא על יאיר לפיד, הוא הציע מולך עימות ולא באת, למה לא? אתה מפחד?”

נתניהו השיב: “את חושבת? תשאלי אותו את השאלה – למה אתה רץ, לראשות ועדה בכנסת? זה אולפן שהוא מאוד ביתי עבור לפיד”.

נתניהו התייחס לנושא העריקים בין המפלגות בשני הערוצים והבטיח כי חלק מאנשי המפלגות השונות יערקו לליכוד. בראיון לחדשות 13 אמר: “אם נקבל 61 מנדטים חלק מהאנשים של גנץ יבואו אלינו”.

בראיון לחדשות 12 אמר, כי אנשי המפלגות הקטנות יערקו וגם אנשי המפלגות שמתיימרות להיות ימניות. “אני לא פוסל את האפשרות כי יש לנו גישושים שהאנשים מהמפלגות שמתיימרות להיות ימניות או ימניות אבל אחרות, לבסוף יבואו אלינו”.

בראיון לחדשות 13 התייחס נתניהו להצעת בן גביר לקדם את “החוק הצרפתי”, שזוכה לתמיכה גם במפלגתו. “אני פוסל אותה. התחייבתי לכך. מי יעצור משפט? התיקים האלו קורסים מעליהם, כולם מבינים שאלו תיקים תפורים הזויים. אנחנו מנדט או שניים נצחון ויש התלהבות גדולה. אני צריך אתכם שלא נחזור לבחירות נוספות, שלא נחזור לממשלת רוטציה הזויה כדי שנעלה את הכלכלה מעלה מעלה”.

בשני הערוצים התייחס ראש הממשלה לשאלות האם יפטר את היועץ המשפט לממשלה – והבטיח כי לא יעשה זאת. “לא אפטר אותו, נעשה רפורמות. אני לא אפטר אותו, אבל אדאג לאיזון במערכת בין הרשויות, מערכת המשפט יצאה מאיזון, כמו ההחלטה עכשיו לפתוח את השמיים זו החלטה לא נכונה”.

ראש הממשלה נתניהו התייחס בראיון לחדשות 13 לעתיד ישראל אחרי הבחירות: “אני חושב שבגלל שאזרחים מבינים שזה אסון בחירות נוספות, ובמקביל להקים ממשלת רוטציה הזויה וכושלת. בנט וגדעון קורסים בסקרים, אני חושב שבסוף יצביעו בשבילנו. אני עם דלקת בגרון מסיבה אחת, בגלל הכנסים שאני הולך אליהם והם מלאי התלהבות”.

“אם תקבל 61 זו תהיה הקדנציה האחרונה?”, נשאל נתניהו, וענה: “יש לי כמה דברים: אני רוצה להזניק את הכלכלה, אני רוצה למנוע מאיראן נשק גרעיני, ארבעה הסכמים ולשמור על הביטחון.

לאזרחי ישראל הערבים הבטיח: “אביא לכם טיסות ישירות מישראל למכה”.

ראש הממשלה אמר בחדשות 12 כי יכניס את בכירי ימינה לממשלתו והבטיח להם תפקידי שרים: “בנט ושקד יהיו שרים בממשלתי אם אקבל 61. אחרת יהיו שרים אצל לפיד, בממשלת רוטציה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ערוץ 12 מנוף המנדטים של נתניהו
    21/03/2021 05:39
    יגאל
  1. מדהים איך שהשמאל חוזר על אותה טעות פעם אחר פעם ומצפה לתוצאה שונה. מיליון פעם מסבירים לכם שככל שתנסו להציג את ביבי באור שלילי הוא יקבל דווקא יותר תמיכה. בזמן שאתם שמחים ורואים את הראיון כהצלחה, אנחנו רואים את זה כניסיון השפלה בפומבי. ולכן נצא בהמוננו ונצביע לביבי.רינה הגישה לביבי לפחות 3 מנדטים נוספים במתנה. בבחירות בעוד 4 שנים לא לשכוח לחזור על אותה טעות…

    • אילנה   22/03/2021 21:36

      שאלות קשות זה נקרא להשפיל אותו. לכו תלמדו מה זה דמוקרטיה. הוא מחוייב מחוייב לענות על שאלות. הוא איש ציבור.