לעיתונאי הארץ גדעון לוי יש מועמד חדש ל’פרס ישראל’ – והוא מפתיע

איש השמאל הקיצוני מ'הארץ': "המתנחלים הם סיפור ההצלחה הכביר של הציונות מאז הקמת המדינה" • דובר מועצת יש"ע: "מודים לגדעון לוי על החיזוק החשוב"
חרדים 10
ה' ניסן התשפ"א / 18.03.2021 17:44

עיתונאי ‘הארץ’, איש השמאל הקיצוני גדעון לוי, קורא להעניק את ‘פרס ישראל’ למפעל חיים – למועצת יש”ע.

זאת אחרי שיהודה משי זהב ויתר על הפרס, בעקבות התחקיר שפורסם עליו.

שני ילדים בסכנת שמד – זועקים: “הצילו אותנו!” • פרשה מטלטלת

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

“עכשיו צריך למצוא חתן אחר לפרס”, כתב לוי במאמר שפרסם בדה מרקר. “הגיע הזמן להעניק אותו למי שבאמת ראוי לו, למי שתרם לחברה ולמדינה יותר מכל גורם אחר, עד ששינה כליל את פניה, את גבולה, את דיוקנה, ואפילו את משטרה. הגיע הזמן לתת את הפרס למועצת יש”ע. אין ראוי ממנה”.

לדברי לוי, “זה הזמן לכל ציוני להוקיר את המתנחלים. הם סיפור ההצלחה הכביר של הציונות מאז הקמת המדינה. אין כיום ציונות בלי התנחלויות, אין כהתנחלויות כדי לעמוד על האופי הקולוניאליסטי של הציונות”.

הוא הוסיף: “צריך להודות ביושר שהמתנחלים ניצחו מזמן. הקולוניאליזם שלהם, בניגוד למרבית התנועות הקולוניאליות האחרות בהיסטוריה, בלתי הפיך. רק דמו את ישראל בלא ההתנחלויות. מדינה שונה. קטנה, בטוחה וצודקת הרבה יותר. אין האג, אין אפרטהייד… מה שהוחמץ בדרום לבנון ופונה בסיני המצרית ובעזה הפלסטינית, יישאר לנצח ביהודה ובנימין. יש לכך כבר כ–700 אלף ערבויות.

”נכון שישראל כולה, ימין ושמאל, נכנעה ללחצים, להפחדות ולסחטנות, אך עשתה זאת בחפץ לב. עמוק בלב ידעו כאן כולם: המתנחלים הם ממשיכי המסע הקולוניאליסטי המנשל והמדכא, שמעולם לא נעצר. מה שהחל בחניתה, נמשיך בסוסיא. מגיע על זה פרס ישראל”.

דובר מועצת יש”ע, אלנתן זכריה, הגיב: “אנחנו מודים לגדעון לוי על החיזוק החשוב לעבודתנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות