הפרשן יעקב ברדוגו העליב את הכתבת המדינית – והבעיר את גל”צ

הפרשן הפוליטי של גל''צ יעקב ברדוגו פנה לכתבת המדינית של התחנה ושאל בשידור: "את הדוברת של אשכנזי ומשרד החוץ?" • אנשי התחנה יצאו להגנתה, וארגון העיתונאים פנה למפקד תחנת גל"צ בדרישה שיפעל בהקדם להפסיק את התנהלותו
אבי כץ
ה' ניסן התשפ"א / 18.03.2021 14:05

יעקב ברדוגו, הפרשן הפוליטי של גלי צה”ל,  פנה לכתבת המדינית של התחנה, מוריה אסרף וולברג, בשידור ושאל אותה: “את הדוברת של אשכנזי ומשרד החוץ?”

שני ילדים בסכנת שמד – זועקים: “הצילו אותנו!” • פרשה מטלטלת

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

ירון וילנסקי שמגיש עם ברדוגו את התוכנית היומית, הגן על אסרף וולברג ואמר: “היא הכתבת שלנו, אל תבזה אותה”.

כתב Ynet רן בוקר דיווח, כי חברים בקבוצת הוואטסאפ ‘עורכים באקטואליה’ של גלי צה”ל יצאו להגנתה של אסרף.

טלי ליפקין שחק כתבה: “אני מבינה שהגיע תורה של מוריה אסרף לחטוף – בשידור, באולפן הבית רסיסים ממטרות הארס של י. ברדוגו.

“מכיוון שסוכם כי מעלים עניינים אלה בקבוצה זו ולא בקבוצה הנרחבת, אני מכבדת את ההנחיה ומוחה פה על הקו האדום שנחצה. עוד קו אדום. אנחנו לא צריכים להסכים לזה ולו בעצם השתיקה שלנו”.

ארגון העיתונאים פנה הבוקר (חמישי) למפקד תחנת גל”צ שמעון אלקבץ בדרישה שיפעל בהקדם להפסיק את התנהלותו של יעקב ברדוגו, שיש בה מה שהם הגדירו “התנכלות וביזוי כלפי עיתונאים בגלי צה”ל”.

בפנייה ציינו מנכ”ל ארגון העיתונאים אלי גרשנקרוין ואחראית חופש העיתונות ענת סרגוסטי: “התקרית שהתרחשה אתמול ובמהלכה פנה יעקב ברדוגו במהלך השידור לכתבת המדינית של גלי צה”ל, מוריה אסרף וולברג ושאל אותה באופן מזלזל ומבזה ‘את הדוברת של אשכנזי ומשרד החוץ?’ היא ארוע חמור מאוד שלא ניתן לעבור עליו על סדר היום בכל כלי תקשורת.

“מעבר לעובדה שמדובר בהתנהלות חסרת קולגיאליות באופן חריף, הדברים עולים אף כדי ביריונות והתעמרות בדרך של טפילת האשמות שווא וטענות שווא ולרבות הכפשת שמה של העיתונאית ולשון הרע וביתר שאת כאשר מדובר בחילופי דברים בין עובד בכיר ובעל מעמד לבין עובדת צעירה וזוטרה יותר”.

לפי דיווח ב’הארץ’, מגישים ועורכים בכירים בגלי צה”ל פנו ליו”ר ארגון עובדי צה”ל, משה פרידמן, וליועץ המשפטי של הארגון בדרישה לבחון אפשרות להכרזת סכסוך עבודה בתחנה הצבאית בשל יחס בעייתי מצד הפרשן הפוליטי, יעקב ברדוגו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות