“רקד במשרד ‘המשיח בא’ – ואז נכנס לבית ודקר” | פרטים חדשים

קרוב משפחה של החשוד ברצח סיפר כי האב היה אתמול אצל מטפל אלטרנטיבי - שהמשטרה מחפשת אחריו • האב לא משתף פעולה בחקירה • חבר המשפחה: "אף אחד לא מבין את הרקע לסיפור. האב יודע גם סינית, איש עסקים מוצלח, השקיע בבנו. יש שמועה שהוא קיבל טיפול בהיפונזה"
חיים טוויל
ה' ניסן התשפ"א / 18.03.2021 13:49

רצח הנער החרדי בקריית גת: האב בן ה-37, חסיד גור  החשוד שדקר למוות את בנו בן ה-14 אמש (רביעי) נשלח להסתכלות פסיכיאטרית – ובמשטרה בודקים אם האב קיבל טיפולים אלטרנטיביים בתקופה האחרונה.

שני ילדים בסכנת שמד – זועקים: “הצילו אותנו!” • פרשה מטלטלת

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

ב’מעריב’ דווח, כי מתחקור ראשוני של האם ובני המשפחה עולה שלמעשה המתועב לא קדם ויכוח בין בני הבית, והבן  שהה בחדר כשאביו התפרץ פנימה עם הסכין ודקר אותו למוות.

מדובר במשפחה בת חמישה ילדים. בחקירתו לא משתף האב פעולה בשלב הזה, ולא ניתן ללמוד על מניע לרצח למעט – כפי שהמשטרה מעריכה – התקף פסיכוטי.

קרוב משפחה של האב החשוד ברצח בנו בן ה-14 טוען היום, בשיחה עם אריאלה שטרנבך מחדשות 13, כי אתמול בבוקר האב היה בטיפול פסיכודלי באמצעות סמים אצל מטפל.

לפי הדיווח, ישנן עדויות שלפני הרצח האב רקד במשרדו, קרא “המשיח בא” – ואז נכנס הביתה ודקר את הנער.

המשטרה פתחה בחיפושים אחרי המטפל האלטרנטיבי.

חסיד גור שמכיר את המשפחה ספר ל’ישראל היום’: “מדובר בילד זהב, האב התגאה בו, תלמיד חכם. האב יודע גם סינית, איש עסקים מוצלח, מדברים שהאב קיבל טיפולים בשבועות האחרונים”.

חבר המשפחה: “אני מכיר טוב את המשפחה ואת הילד, אף אחד לא מבין את הרקע לסיפור. מדובר באיש עסקים מצליח. הלם מוחלט. אומרים שהיה לו התקף פסיכוטי. מדובר באדם שהשקיע בבנו. יש שמועה שהוא קיבל טיפול בהיפונזה. מדובר בילד זהב. רק אתמול פגשנו אותו. הוא היה ילד תוסס וחברותי, לא היה שום סכסוך ביניהם. לא היה שום סימן”.

השכנה אנט אליהו: “הם לא גרים פה הרבה זמן. אני רואה את האבא כל בוקר עם הטלית הולך לבית הכנסת, ובזו מסתכמת ההיכרות שלנו. פשוט כואב הלב. אני פשוט מזועזעת, אני רואה אבא שהוא נראה בן אדם טוב ונחמד וקרה אסון כזה, זה מזעזע. לא היו שום סימנים. ראיתי שהאבא משקיע בילדים שלו – ראיתי אותם יוצאים כל הזמן עם משחקים, אופניים. הם תמיד ביחד, אני לא יודעת מה באמת קרה.

“לא שמעתי כלום אתמול”, היא אומרת. “ממש שום דבר. עד 23:30 הייתי במרפסת למעלה והכל היה שקט פה. רק אחרי חצי שעה כל התרחיש הזה התחיל. לא היו צעקות קודם. זו משפחה נורמטיבית לגמרי. אני גרה פה 20 שנה ובחיים לא היה פה כלום. אנחנו בהלם, אני ממש רועדת”.

חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א: “במהלך הלילה טיפלו מתנדבי זק״א מצוות לכיש בבית החולים ברזילי בכבוד המת. הבוקר הגיעו צוות נוסף של מתנדבי זק״א לכיש וטיפלו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה הקשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גאה בכם מתנדבי זק"א סעו בגאון עם הטנדר עם הלוגו של זק"א
    18/03/2021 14:37
    ג'פרי
  1. פושטק אחד לא יעשה שם רע לארגון הקדוש הזה