היום: עדות ראשונה במשטרה נגד משי זהב • ומה קו ההגנה החדש?

במשטרה אוספים עדויות נוספות וממתינים לימים שקטים, בהם יהיה קל יותר לגבות תלונות • גורם בסביבת יו"ר זק"א לחדשות 12: קו ההגנה שלו יהיה - הוא לא תקף אף אחת או אחד, הכל היה  בהסכמה
חיים טוויל
ד' ניסן התשפ"א / 17.03.2021 01:31

פרשת יהודה משי זהב: עדות ראשונה נגד יו”ר זק”א תיגבה היום (רביעי) במשרדי להב 433.

 

מדובר באחד הקורבנות לכאורה בעבירות המיוחסות למשי זהב, שטענותיו הוזכרו בתחקיר ‘הארץ’ שחשף את הפרשה ביום חמישי האחרון.

לפי דיווח הערב בחדשות 12, לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה פלילית,  מנסה יו”ר זק”א לשנות את הטון ולהתאים את קו ההגנה שלו לחשדות החמורים המיוחסים לו, לפחות בתקשורת.

גורם בסביבתו אמר לחדשות 12,  כי קו ההגנה שלו יהיה כי הוא לא תקף אף אחת או אחד – וכי הכל היה  בהסכמה. לדברי הגורם, אם ילחצו עליו – הוא לכל היותר יודה שמדובר במעשים תמורת תשלום או מתנה, או הבטחה לסייע.

לפי הדיווח, בדרך זו מנסה משי זהב להקל את החשדות החמורים. עם זאת, לא ברור כיצד ינהג מול החשדות שמייחסים לו תקיפת קטינים.

העובדה שעד כה לא הוגשה תלונה נגד משי זהב במשטרה לא מפתיעה את הגורמים העוסקים בפרשה, שרואים בעיסוק האינטנסיבי של התקשורת גורם מרתיע עוד יותר.

בינתיים, אוספים במשטרה עדויות נוספות וממתינים לימים שקטים, שבהם מאמינים כי יהיה קל יותר לגבות תלונות מהנפגעים.

עו”ד אפרים דמרי, פרקליטו של יהודה משי זהב, אמר ביום שני בחדשות 12: “הוא לא תקף ילדים ולא פגע באף אחד. הכול זה שמועות זדוניות של מישהו שמנסה לפגוע בו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מאמין לו ולא לתקשורת צמאת הדם
    17/03/2021 20:06
    מישהו
  1. ואתם גם כן…. כל טוקבק שאיזה שונא הזוי שולח אתם מפרסמים כעובדה? השתגעתם? מה? אתם שופכי דמים? מעולם לא למדתם סעיף בהלכות לשה”ר? ישר קופצים על הטרף? נו…. אז יכול להיות שבמהלך שלושים השנה האחרונות היתה לו פילגש אחת או שתיים. אז מה? זה מותר לגמרי. מה אתם חילונים?