פרשת משי זהב: “יש שמתביישים להסתובב עם המכונית של זק”א”

בכיר בארגון כועס על הנזק התדמיתי שנגרם בגלל החשדות סביב היו"ר • "העמיד אלפי מתנדבים במצב לא נעים. פתאום אנשים רואים את זק"א כדבר מזעזע"
חרדים 10
ד' ניסן התשפ"א / 17.03.2021 02:08

 שבוע לאחר פרסום העדויות הקשות: האם בזק”א מתנערים מיהודה משי זהב?

שני ילדים בסכנת שמד – זועקים: “הצילו אותנו!” • פרשה מטלטלת

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

בארגון, שאף שכר יחצ”ן כדי להתמודד עם המשבר, עושים בימים האחרונים מאמצים לבדל בין האיש שהכי מזוהה עם פעולות זק”א לבין הפעילות של המתנדבים.

בכיר בזק”א ל’ישראל היום’: “יהודה היה כריזמטי מאוד וכך השתלט על הכל, כשהוקמה העמותה יהודה בכלל לא היה חלק ממנה, הוא עלה על הגל אחר כך ואז הצליח להתהדר ולהגיע להיכן שהגיע. היו אנשים יראי שמיים ורציניים הרבה יותר ממנו, אבל הוא היה כריזמטי ואשף תקשורת וידע איך לחדור תמיד לקדמת הבמה ולנסות להפוך לאליל בציבור”.

על החשדות אומר הבכיר: “במבט לאחור זה מעורר הרבה תמיהות ומסביר דברים שראינו במשך השנים. לפני הרבה שנים אחד הבכירים בארגון התפטר ויצא במכתב ההתפטרות שלו נגד יהודה, על הסגנון שלו”.

לדברי הבכיר, הוא “מוקיע היום את יהודה ולא יכול לזכור לו את המעשים הטובים, כי כמעט הכל נעשה על ידי המתנדבים. הם מאוד נפגעו מהסיפור, וצריך לתת להם חיזוק גדול מכיוון שהם עושים עבודת קודש”.

הוא הוסיף:  “יש אנשים שמתביישים להסתובב עם המכונית של זק”א. יהודה פגע באלפי מתנדבים בארץ והעמיד אותם במצב לא נעים. פתאום אנשים רואים את זק”א כדבר מזעזע”.

עם זאת, למרות הפגיעה המיידית הקשה בארגון, משוכנעים שהציבור מבין שזק”א הוא ארגון ישראלי שעושה עבודת קודש. “אנשים מבינים שהוא פגע בארגון, אבל זה ארגון שאי אפשר בלעדיו”.

בארגון זק”א מסרו בתגובה ל’ישראל היום’ “יהודה משי זהב אינו נושא עוד בתפקיד בארגון ויצטרך להתמודד כעת עם הטענות המיוחסות אליו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות