נתניהו: ‘בוא נסכים על המראיין’ • זוהר התגרה: ‘לפיד, אל תפחד’

נתניהו קרא לעימות עם לפיד במהלך ראיון עם אראל סג"ל בערוץ 20: "אני מוכן להגיד לו נורא פשוט, בוא עכשיו נסכים על המראיין ונלך לעימות" • גורמים ביש עתיד: "הוא לא רציני" • ח"כ מיקי זוהר: "עימות מול ראש הממשלה בסך הכל ימחיש את ההבדל בין מנהיג הימין למנהיג השמאל"
אריה ריבקינד
ג' ניסן התשפ"א / 16.03.2021 18:05

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסכים להתייצב לעימות בחירות עם יאיר לפיד.

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

בוועידת הבחירות של ערוץ 20 אמר ראש הממשלה לאראל סג”ל: “אני מוכן להגיד לו נורא פשוט, בוא עכשיו נסכים על המראיין ונלך לעימות”.

הוא הוסיף: “לפיד מסתתר והוא מנסה להכחיש את מועמדותו. בסוף יהיו לו 25 מנדטים כי הוא ישתה את המנדטים של גדעון שמתרסק”.

בשבוע שעבר אמר ראש הממשלה: “אם לפיד ירצה לעשות עימות טלוויזיוני ויודה שהוא מתמודד על ראשות הממשלה – אני חושב שהדבר הזה בהחלט יהווה שיקול חיובי בהחלטה שלי אם לעשות את העימות הזה”.

יו”ר הקואליציה וסיעת הליכוד ח”כ מיקי זוהר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “לפיד, אל תפחד. עימות מול ראש הממשלה בסך הכל ימחיש את ההבדל בין מנהיג הימין למנהיג השמאל. טוב שהציבור יידע שהשמאל מתיימר להכתיר אותך כראש ממשלה בלי נסיון ועם רקורד גרוע בתפקידים הציבוריים בהם כיהנת, בזמן שהימין מבקש מהציבור לאפשר לנתניהו להמשיך בתפקידו עם נסיון מוכח והישגים היסטוריים”.

לפי דיווח במעריב, גורמים ביש עתיד השיבו: “העובדה שנתניהו הציע עימות בהנחיית ארא״ל סגל מוכיחה כמה הוא לא רציני בעניין”.

יו”ר יש עתיד היה זה שקרא ראשון  – במהלך ריאיון לוועידת המשפיעים של חדשות 12 בתחילת השבוע שעבר – לנתניהו להתייצב מולו לעימות.

במסיבת עיתונאים שקיים היום אמר לפיד: “כבר שבועות ארוכים בנימין נתניהו מנסה להפוך את הבחירות האלה לקרב אישי מכוער ביני לבינו. אני לא אתן לו. הבחירות האלה עוסקות בשאלה הרבה יותר גדולה. איזו ממשלה תהיה פה? אצל מי היא עובדת? לאן היא תוליך את מדינת ישראל?

“נתניהו רוצה מלחמת הכפשות אישית, מפני שהוא מנסה להסתיר מהציבור את נקודת החולשה הכי גדולה שלו: נקודת החולשה שלו היא הרכב הממשלה היחיד שיש לו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות