“מה היה בטלפון של בני גנץ?!”: הגרסה של עומר ינקלביץ’ לשמועות • צפו

הפרשן אבישי בן חיים פגש את השרה עומר ינקלביץ': בפעם הראשונה היא מציגה את הגרסה שלה לכל השמועות • בראיון מיוחד היא גם פגשה את אשתו של גנץ, רויטל • הצצה מיוחדת לכתבה שתשודר הערב בחדשות 13
אבי כץ
ג' ניסן התשפ"א / 16.03.2021 16:21

השרה עומר ינקלביץ’ הייתה בלב הסערה מאז נכנסה לעולם הפוליטי:  הסיפור שהתחיל כסיפור מושלם על הצלחת חלום שילוב החרדים, על הנערה מהסמינר החרדי היוקרתי שיצאה לאקדמיה, סיימה שני תארים במשפטים, שלחה ילדים לצבא, הצטרפה למפלגת מרכז-שמאל שנחשבה שיא הישראלית ובסוף נשטפה במבול שמועות, השמצות וטענות שהגיעה לאן שהגיעה בזכות יחסיה הקרובים עם יו”ר כחול לבן בני גנץ.

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

ד”ר אבישי בן חיים, הפרשן לענייני החרדים של חדשות 13, פגש את ינקלביץ’, שהציגה לראשונה את גרסתה, הדפה את הטענות, פרשה את המשנה החברתית המאתגרת – וגם נפגשה מול המצלמות עם רויטל גנץ, אשתו של בני גנץ.

הכתבה המלאה, בה עומר ינקלביץ’ מתייחסת לשמועות השונות, תשודר הערב (שלישי) במהדורה המרכזית של חדשות 13.

כשנשאלה על ידי אבישי בן חיים האם השמועות לא גרמו לקרע בינה לבין אשתו של בני גנץ. ואומרת: “אנחנו חברות טובות”, סיפרה יענקלביץ’ בכתבה  “הם מגיעים אלינו, הם מוזמנים אלינו. ואנחנו מתארחים אצלם. והילידים חברים מאוד טובים, ומתייעצים, דרך אגב עם בני וגם עם רויטל”.

עוד אמרה: “תשמע, הלכלוכים האלה זה תקשורת שבחרה לייצר… אתה אפילו לא שאלת ואני חייבת להגיד לך, ‘הטלפון! הטלפון! מה היה שם בטלפון של בני גנץ?! אתה יודע שסיפור הטלפון הוא זה איזשהו מייל משנת 2014 שלא הכרתי את בני גנץ בכלל בתקופה הזאת? אתה יודע את זה? מה לי ולאירוע של הטלפון? יצאו בהצהרות הזויות שהוא נסחט על אירוע הטלפון, בגלל חומרים שיש לו שקשורים לעומר ינקלביץ’. תבין עד כמה זה הזוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוי אוי כמה פריצות בושה וחרפה. איזה חילול ה'. בחרת להיות חרדית אבל את גרועה מחילונית
    19/03/2021 00:25
    איכסס
  1. איכסעעעעעעעעעעעעע