עיצוב חלומי לאמבטיה: כך ניתן ליצור את המראה המעוצב המושלם

מדהים כמה מעט נחוץ כדי להפוך חדר רחצה לחדר מרשים שייראה בדיוק כמו במלונות בוטיק • אז מה עושה את ההבדל שבין חדר אמבטיה סטנדרטי ומשעמם למרהיב ומלהיב?
תוכן שיווקי
ג' ניסן התשפ"א / 16.03.2021 15:28

מדהים כמה מעט נחוץ כדי להפוך חדר רחצה לחדר מרשים שייראה בדיוק כמו שאנחנו מוצאים במלונות בוטיק.

זה לא חייב להיות חדר ענק או יקר מאוד, כל עוד בוחרים בו את הפריטים בקפידה ומוצאים אלמנט עיצובי שירכז סביבו את תשומת הלב שלו בגלל ייחודו.

המאפיינים הבסיסיים של כלים סניטריים יכולים לעבור מהפך אם בוחרים עיצוב שונה הפעם, ובוחרים דגמים שונים באופי שלהם. השילוב שלהם עם שאר האלמנטים כמו חיפוי קירות ואריחי רצפה יכול להיות דרמטי ומרענן – והוא עושה את ההבדל שבין חדר אמבטיה סטנדרטי ומשעמם למרהיב ומלהיב.

כלים סניטריים ייחודיים

הפונקציונליות של כלים סניטריים לחדר האמבטיה קבועה כבר אלפי שנה, אבל הקו העיצובי יכול לזרום אחרת לגמרי כשבוחרים, לדוגמה, אמבטיות מעוצבות שנראות מעט שונה. האמבטיה האליפטית הרגילה יכולה להתרבע בחדר הרחצה שלכם ולקבל צלעות מעניינות, לשוות לחדר הרחצה מראה הרבה יותר מאורגן ומחושב ולהיראות מודרנית מבלי להיות עתידנית מדי.

אמבטיות כאלה מתאימות גם לאנשים שאוהבים עיצוב מאופק ואלגנטי, משום שבגלל הקווים הפשוטים שלה יש אפשרות להצמיד אליה ארונות ושידות ואפילו לבנות אותה בקופסת עץ יוקרתית שעושה את כל החדר לספא.

מסגור מעץ או מכל חומר אחר עושה את הפינה שבה נמצאת האמבטיה למעוצבת הרבה יותר מאשר רק להניח אותה שם צמודה לקיר.

מיקומים מעניינים לפריטים רגילים

מיקום של מקלחת או אמבטיה יכול להשתנות ולארגן את החדר בצורה אחרת לגמרי, במיוחד אם יש לכם מקום ליצור חלל לא שגרתי.

עיצוב חלומי מתקבל גם על ידי כך שהאמבטיה לא חייבת להיות צמודה לקיר או להיות בגודל סטנדרטי דווקא. יש חלל שלם בחדר האמבטיה שאפשר לתת לו דגשים אחרים, כמו בניית ספסל מבטון מעוצב ומלוטש במרקם לא שגרתי, הצמדתה לקיר שמחופה באריחים בגווני אפור או חום, בעלי מראה מנוגד לגמרי ללובן ולטוהר של האמבטיה.

אמבטיות מעוצבות יכולות להיות גם מונחות על במה משלהן עם מדרגה שיוצרת קומה משלהן ויוצרת אפקט הגדלה של החדר משום שהוא מחולק למפלסים.

בחרו אבזור שיתאים לרוח האמבטיה

אם בחרתם אמבטיה אלגנטית אל תוותרו על אבזור שהולם את העיצוב ומכבד אותו באלגנטיות משלו.

ארונות יכולים לרחף ליד האמבטיה, להיות בעלי דלתות ומחולקים או בעלי חלל אחד פתוח, עם או בלי מגירה ולשמש גם המדף שעליו מונח הכיור המעוצב.

כיורים משלימים את האמבטיה במראה שלהם ויוצרים את המיקוד המעניין השני. אפשר להשקיע אותו בתוך השידה או להציב אותו בנפרד מהארון אבל הוא חייב להיות מחובר לעיצוב האמבטיה ולא להיות מנוגד לה.

אם בוחרים קו לא שגרתי של שני אגני הרחצה האלה אפשר למסגר אותם בחיפוי של אריחים שמדגישים את הייחודיות שלהם כרקע רגוע. בחדרי האמבטיה היום נהוג להשלים את האבזור על ידי כוננית, ספסל, מתלה מגבות ובגדים, כל מה שהגודל של החדר יכול להרשות לעצמכם להציב בו, כדי ליצור את המראה המעוצב השלם.

• מאמר בחסות משרד פרסום STG

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות