קורס השקעות בשוק ההון

מי מאיתנו לא חלם על האפשרות להיות עשיר? כסף משרה תחושת ביטחון, חופש ועצמאות כלכלית • הדרך אל העושר אפשרית, אך דורשת עבודה קשה, הרבה מאמץ וסבלנות • מור קורן, מרצה בשוק ההון, משתף בידע שצבר את מי שרוצה ללמוד להשקיע בשוק ההון באופן עצמאי ולייצר תשואה חודשית ללא צורך בבית השקעות
תוכן שיווקי
ג' ניסן התשפ"א / 16.03.2021 15:18

על מנת להשקיע בבורסה, כדאי תחילה ללמוד ולחקור על מגוון המוצרים שניתן לסחור בהם בשוק ההון, סוגים של ניירות ערך, איגרות חוב, מניות, אופציות.

בנוסף, כדאי ללמוד על מגוון המדדים הקיימים בשוק, מה צריך לדעת כדי לעקוב אחרי מניות והכי חשוב – מתי כדאי לקנות ומתי למכור על מנת למקסם רווחים ולייצר הכנסה חודשית נוספת באופן פסיבי.

למה כדאי להשקיע בבורסה?

התשובה פשוטה: תחילה, יש להבין שבניגוד למוניטין שיצא לבורסה בקרב חלק מהציבור, בורסה היא לא קזינו! השקעה בבורסה לטווח של שנים, שמתחילה מתוך ידע והבנה של מניה של חברה, היא השקעה לכל דבר.

אמנם קיים סיכון מסוים בטווח הקצר, אך מחקרים מראים שהשקעה של מספר מניות של חברות יציבות מנצחת השקעות שונות בשווקים בעולם.

בנוסף, כדאי לדעת: הריבית השנתית שמקבלים כיום בבנק שואפת לאפס. כלומר, הכסף שלך מאבד מהערך שלו כל שנה. לכן כדאי ללמוד להשקיע במדדים מובילים שיבטיחו לך תשואה שנתית ממוצעת דו-ספרתית בכל שנה.

האם מי שמשקיע צריך להיות מול המסך כל היום?

בקצרה – ממש לא! נכון, יש משקיעים שפועלים לטווח קצר של ימים או שבועות. במסחר יומי הסיכון גבוה ולכן יש צורך להתעדכן על בסיס יומי במצב השוק. אך מי שמעוניין בהשקעה לטווח ארוך, של שנים, לא צריך לשנות את סדר יומו.

בהשקעה מינימלית, של כמה דקות ביום, ומתוך הבנה של כיוון השוק ניתן להגיע לתשואה ממוצעת דו-ספרתית בכל שנה.

חשוב להבין – בעוד שבטווח הקצר שוק ההון הינו הפכפך ובלתי צפוי, בטווח הארוך השווקים יציבים וניתן להעריך בצורה טובה יותר את התשואה השנתית! ברגע שתפנים שבהשקעה של שנים ניתן רק להרוויח, ללא סיכון, אתה תפסיק להמר ותתחיל להרוויח.

תשואה במספרים

אם בבנק הריבית שתרוויח כיום מחיסכון ארוך טווח תעמוד על כאחוז אחד ואף פחות, בנדל”ן ובתחום העסקים שמצריכים השקעה גדולה וסיכון ניתן להרוויח כ-10% תשואה שנתית. התשואה בשוק ההון הרבה יותר גבוהה.

אם יש לך את הידע והכלים המתאימים, התשואה השנתית הממוצעת יכולה להגיע ל-20%, שזו תשואה מדהימה!

איך לבחור קורס השקעות

כיום קיימים קורסי השקעות רבים. ישנם בתי השקעות גדולים שמלמדים להשקיע ומבטיחים ללמד אתכם לקנות מניות שמנצחות את המדד!

התעורר! מחקרים רבים נעשו בתחום, והשקעה במדדים מובילים מנצחת השקעה במניות בודדות בתקופה של שנים. עובדה – חלק גדול מהתלמידים של קורסי השקעות משקיעים לטווח קצר, מפסידים כסף ומפסיקים להשקיע! אל תתפתה להבטחות חסרות בסיס!

אני, מור קורן, מצהיר שאני לא מוכן שתלמיד שהשתתף בקורס שלי ישקיע ויפסיד כסף, לכן חלק גדול מהלימוד הוא על מדדים מובילים ועל חברות שמייצרות רווחים לאורך שנים.

חשוב להבין: רוב הקורסים נותנים כלים דומים לניתוח חברות ומגמות בשוק ההון. הבעיה העיקרית היא שזה גורם לתלמידים שלהם להשקיע במניות בודדות בסיכון גבוה וכך הם מפסידים כסף. מי שלומדים אצלי בקורס השקעות בשוק ההון משקיעים בעיקר במדדים ומרוויחים בטווח של שנים.

לסיכום: בנקים, ברוקרים ובתי השקעות ישמחו אם לא תלמדו על שוק ההון ותעבירו להם את הניהול של תיק ההשקעות שלכם. הם ישמחו להרוויח חלק מהתשואה על התיק שלכם כל שנה!

אנו ממליצים לכם לקחת אחריות פיננסית על העתיד הכלכלי שלכם וללמוד באמצעות קורס השקעות בשוק ההון על מנת שתוכלו לסחור ולהרוויח בכוחות עצמכם!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות