פעילים של סער הותקפו בידי הליכוד? במשטרה ובמד”א מכחישים

הכל בגלל המצוקה בסקרים? בכלי התקשורת דווח על תקיפה בכנס 'תקווה חדשה': "אדם נפגע, איבד את ההכרה ופונה"- לאחר שפגעה בו ביצה • אלא שמבדיקת 'ישראל היום' עולה: בגופים הרשמיים לא התקבלו דיווחים על האירוע • גורם במשטרה: "לא היה שום דבר. הכל ניפוח של התקשורת"
חרדים 10
ג' ניסן התשפ"א / 16.03.2021 14:38

האם פעילים של מפלגת ‘תקווה חדשה’ הותקפו? במוצאי השבת האחרונה פרסמו כלי התקשורת כי פעילים ממפלגתו של גדעון סער הותקפו בידי פעילי ליכוד בכנס שנערך במושב עזריה בשפלה.

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

בדיווח נטען, כי הם הותקפו במקלות, אבנים, בקבוקים ונפצים. עוד דווח כי אחד ממשתפי הכנס נפצע, איבד את ההכרה ופונה באמבולנס לבית החולים.

סער עצמו פרסם הודעה: “הערב הותקפו אנשים שהגיעו לכנס שלי במושב עזריה על ידי בריונים ביביסטים, שנשלחו במטרה לפוצץ אותו. השליכו נפצים, אבנים וביצים”.

סער הוסיף: “אדם נפגע, איבד את ההכרה ופונה”.

אחת מפעילות תקווה חדשה אף אמרה, כי בכוונת מארגני האירוע להגיש תלונה על התקיפה.

אלא שלפי בדיקת ירון דורון ואלי ברק מ’ישראל היום’, האירועים המתוארים לא התרחשו.

לפי ‘ישראל היום’, הן דוברות המשטרה והן דוברות מד”א לא הוציאו אף הודעה באותו ערב על אירוע חריג שהתרחש במושב עזריה.

מדוברות משטרת מרחב שפלה נמסר בנוגע לאירוע כי “לא הוגשה תלונה ולא דווח על פצועים”. גורם במשטרה אמר ל’ישראל היום’: “לא היה שום דבר. הכל ניפוח של התקשורת”.

גם בבדיקה מול מד”א התברר כי אף פצוע לא פונה מהמקום. צוותי מד”א שהיו במקום התבקשו להעניק טיפול לאדם, שלדבריו, נפגע מביצה שנזרקה עליו, אך לפי מד”א לא זוהתה כל חבלה.

ביום ראשון בערב התרחש אירוע דומה: כתבים קיבלו הודעה מטעם מפלגת ‘תקווה חדשה’, כי פעילי ליכוד תקפו את עופר ברקוביץ’, מספר 13 ברשימת תקווה חדשה,  במהלך סיור בחירות בשוק מחנה יהודה בירושלים.

גם במקרה זה לא יצא דיווח מהמשטרה על אירוע חריג ולא הוגשה כל תלונה.

ב’ישראל היום’ מציינים כי משני האירועים הופצו צילומים בהם נראים פעילי ליכוד מפגינים וקוראים קריאות לעבר אנשי ‘תקווה חדשה’. אולם במושב עזריה לא נראית שום אלימות בין הצדדים מעבר לקריאות, ובמחנה יהודה יש התגודדות אך לא לגמרי ברור מי הם אנשי הליכוד ומי הם פעילי תקווה חדשה.

ב’ישראל היום’ כתבו: “נראה כי ההידרדרות המשמעותית של תקווה חדשה של גדעון סער בסקרים, מי שהחלה את המרוץ כמפלגה השנייה בגודלה, עם יותר מ-20 מנדטים, מובילה אותם לנסות כיוון חדש בימים האחרונים – האשמת הליכוד ונתניהו בהפעלת אלימות נגדם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות