למה הרסת לנו את החיים? בן ישיבה תקף בת 4 וקיבל רק 3 וחצי שנים

התוקף, אברהם לשם מקצרין, תקף את הילדה בפורים לפני שנתיים • בית המשפט החליט שלא להרשיע אותו בעברה חמורה במיוחד • משפחת של הילדה ועשרות מוחים הפגינו מחוץ לבית המשפט: "חייבים לעצור את ההזיה הזאת"
חיים טוויל
ג' ניסן התשפ"א / 16.03.2021 13:38

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר הבוקר (שלישי) שלוש וחצי שנות מאסר וקנס של 50 אלף שקל על אברהם לשם, תושב קצרין בן 26, שהורשע בביצוע מעשה חמור  בילדה בת ארבע וחצי בחג פורים לפני שנתיים.

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

הורי הילדה הפגינו, יחד עם תומכים נוספים, מחוץ לבית המשפט במחאה על החלטת השופטים לזכות אותו ממעשה חמור במיוחד – למרות דגימת דנ”א שנמצאה על שמלת הילדה.

לפני כשנתיים הוגש כתב האישום נגד לשם ומאז הוא נמצא במעצר.

על פי האישום, לשם שהיה באותה העת תלמיד ישיבה באפרת, ניגש אל הילדה ששהתה מחוץ לבית כנסת לבדה – ותקף אותה. הילדה ניסתה להימלט, אולם לא הצליחה.

אביה של הילדה אמר לאחר מתן גזר הדין לחדשות 12: “חייבים לעצור את ההזיה הזאת – בית המשפט פגע בי. אף אחד לא שומע ואף אחד לא מקשיב. איך אני יכול לישון בלילה כשאני יודע שיש עוד נפגעים? ננהל מאבק אזרחי כי בתי המשפט לא לוקחים את הנושא ברצינות ונותנים עונשים קלים ומבישים”.

אמא של הילדה אמרה בכאב: “היא יצאה לבית הכנסת עם אבא שלה ועם אחיה. מה עשית לה? למה הרסת לנו את החיים? אתה יושב בבית המשפט שותק ומחייך וחושב שאתה הגיבור? אתה פחדן וגיבור על חלשים. נילחם בשבילה ובשביל כל הילדים שעכשיו כשהוא ייצא לחופשי הוא עלול לפגוע בהם. גילינו על מקרים נוספים שהוא פגע בילדים והם שתקו, הסתירו וטאטא מתחת לשטיח. נצא למלחמה והצדק יהיה איתנו”.

מוקדם יותר פנה האב לשופטת רבקה פרידמן-פלדמן שעמדה בראש ההרכב: “יש פה עדות מהימנה. זה ביזיון, אני יודע על עוד ארבעה מקרים של פגיעה בילדים.  עבריין הולך להשתחרר ואת לא עשית את העבודה שלך. נפגין כאן עד שתבינו שנרדמתם בשמירה”.

האם הוסיפה: “אנחנו מקווים שהשופטים יבינו את הטעות ויתקנו את העוול”.

המפגינים נגד מערכת המשפט אחזו שלטים עם הכיתוב: “החוק היבש לא נרטב אף פעם, אפילו לא מדמעה של ילדה”. בשלטים אחרים נכתב: “אם אתם לא מקשיבים לנו אנחנו נצעק” ו-“תקשיבו לילדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות