בחור הישיבה שנפצע קשה בתאונה התעורר • אביו: רק פגיעות חיצוניות

בחור הישיבה שנפצע בתאונת המיניבוס ליד 'גשר אריק' ואמש הוגדר פצוע קשה - התעורר • "ברוך ה' שאין פגיעות באיברים פנימיים. הוא עם מכות יבשות בכל הגוף, נזקק לתפרים רבים בפניו" • האב הנרגש: "אמירת התהילים של כלל ישראל עוזרת, תמשיכו לומר עוד תהילים!"
חיים טוויל
ג' ניסן התשפ"א / 16.03.2021 12:19

תאונת הדרכים ליד גשר אריק בצפון:  תלמיד ישיבת חב”ד במגדל העמק, שאמש הוגדר פצוע קשה – התעורר הבוקר (שלישי) ומצבו מוגדר כעת טוב, שכן מתברר כי הוא סובל מפגיעות חיצוניות בלבד.

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

בשיחה שקיים הבוקר אתר COL עם אביו, חסיד חב”ד מפתח תקווה, הוא סיפר: “בני הונשם והורדם אתמול, וממש לפני דקות אחדות התעורר. ברוך ה’ שאין פגיעות באיברים פנימיים. הוא עם מכות יבשות בכל הגוף, נזקק לתפרים רבים בפניו. לא מאחל לאף אדם לראות ולזהות כך את בנו. להודות לה’ שזה כך, שאלו רק פגיעות חיצוניות”.

האבא מוסיף קריאה נרגשת: “הודו לה’ ברכו שמו. אמירת התהילים של כלל ישראל עוזרת, תמשיכו לומר עוד תהילים! לרפואת מנחם מענדל בן מורן.”

הנהג, חסיד חב”ד מביתר עילית, נהג וותיק ומנוסה, עבר סדרת בדיקות רפואיות ושוחרר גם הוא מבית החולים. ככל הידוע, יתר הבחורים שנפצעו סבלו בעיקר ממכות יבשות, ולאחר בדיקות וטיפול רפואי שוחררו גם הם.

קרוב משפחה של אחד הבחורים שהיו מעורבים בתאונה, הגדיר את האירוע כ’ניסי-ניסים’.

כפי שדווח אמש בחרדים 10, מיניבוס הסעות בו נסעו תלמידי ישיבת ‘תומכי תמימים’ במגדל העמק לטיול ‘בין הזמנים’ התדרדר לתעלה עמוקה.

10 פצועים פונו לבתי חולים, כאשר אמש דווח על פצוע אחד במצב קשה ואחד במצב בינוני -8 במצב קל.

פראמדיק מד”א עומרי הוכמן סיפר: “המיניבוס הדרדר לתעלה עמוקה ועמד על הגלגלים. 2 פצועים שכבו מחוץ למיניבוס כשמצבם בינוני וקשה ו-8 פצועים נוספים במצב קל היו בתוך הרכב. מיד התחלנו בטיפול רפואי.

“הפצוע קשה הועבר בניידת טיפול נמרץ של מד”א למסוק שלנו שנחת בקצרין ופינה אותו לבית החולים רמב”ם והפצועים הנוספים פונו באמבולנסים של מד”א לבי”ח זיו ופוריה”.

יורם טלקר חובש איחוד הצלה מסר: “מדובר ברכב הסעות שהידרדר לשדה בצד הדרך. צעיר כבן 19 נפצע בינוני עד קשה, צעיר נוסף נפצע בינוני ו-8 נפגעים נוספים נפצעו קל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות