יאיר לפיד הודה סוף-סוף – ונתניהו רץ לצייץ: “האמת יצאה לאור”

חרדים 10
|
ג' ניסן התשפ"א / 15.03.2021 23:54
יו”ר האופוזיציה אמר בראיון לעורך הג’רוזלם פוסט, כי מפלגתו מוכנה להנהגת המדינה לאחר הבחירות בשבוע הבא • “אני מוכן להיות ראש ממשלת ישראל, המפלגה מוכנה. יש לנו את התכניות הנכונות, את היכולות ואת הניסיון”

שבוע לבחירות: יו”ר האופוזיציה, ח”כ יאיר לפיד, אמר היום (שני), בראיון שהעניק לעורך הג’רוזלם פוסט יעקב כץ, כי הוא “מוכן להיות ראש ממשלת ישראל” – לאחר הבחירות.

 

זו הפעם הראשונה שלפיד מאשר את הדברים בקולו.

עד כה, בעוד ראש הממשלה, התייחס ללפיד כאל יריבו במירוץ הנוכחי לבחירות, לפיד התחמק בכל כוחו מלספק תשובה לשאלה האם יתמודד לראשות הממשלה.

כעת, בפעם הראשונה הוא משחק לידיו של נתניהו.

“הגיע הזמן לשינוי בישראל”, אמר לפיד בראיון. “אני מוכן, המפלגה מוכנה. יש לנו את התכניות הנכונות, את היכולות ואת הניסיון. כיהנתי בתפקידים שהכינו אותי לכך ואם תהיה לי את ההזדמנות – יותר מאשמח לשרת את מדינתי”.

יו”ר יש עתיד מתח ביקורת על מי שאמורים להיות שותפיו – יו”ר ימינה נפתלי בנט ויו”ר תקווה חדשה גדעון סער –  על כך שנלחמו בגלוי על התפקיד בזמן המגיפה.

“אני לא חושב שלא צריכות להיות שאיפות אישיות, אבל זה בזוי לשבת באולפני טלוויזיה ולתאר את יכולותיך המדהימות להיות ראש ממשלה, בעוד אנשים נותרו חסרי עבודה וגוססים. אתה צריך לנצל את הרגע”.

ראש הממשלה צייץ את כותרת הראיון וכתב: “האמת יצאה לאור: בבחירות הקרובות זה או נתניהו או לפיד”.