מפקד פיקוד העורף: “במלחמה הבאה נספוג 2,000 טילים ביום”

אלוף אורי גורדין: "אויבינו בחזיתות השונות יודעים שלא יוכלו לנו בחזית ועל כן מנסים להעביר את המערכה לחזית השנייה שהיא הבית שלנו – פגיעה פיזית בערים, בישובים ובכפרים"
חיים טוויל
ב' ניסן התשפ"א / 15.03.2021 14:57

מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, התייחס הבוקר (שני) בדברים שנשא ב’כנס ירושלים’ של ‘בשבע’ –  לאיום הצפוי על העורף במלחמה הבאה.

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

“לפי איום הייחוס, במלחמה הבאה מדינת ישראל צפויה לספוג כ-2000 טילים ורקטות שישוגרו לעברה מידי יום ויאתגרו את כלל המערכות הצבאיות והאזרחיות כאחד”, אמר.

לדבריו, “אויבינו בחזיתות השונות צריכים לדעת כי אם נדרש, נפעיל צבא עוצמתי כפי שלא נראה בעבר. במקביל, עליהם לדעת כי העורף הישראלי, שהוכיח את עצמו לא פעם בעבר – הינו חסון, ויעמוד איתן למול כל אתגר שיוצב מולו.

“הם יודעים שלא יוכלו לנו בחזית ועל כן מנסים להעביר את המערכה לחזית השנייה שהיא הבית שלנו – פגיעה פיזית בערים, בישובים ובכפרים ופגיעה ברוחנו באמצעות מלחמה תודעתית. עליהם לדעת כי גם בחזית הבית יפגשו אגרוף ברזל נחוש ומלוכד וגם שם יספגו כישלון חרוץ”.

האלוף גורדין התייחס גם לחלקו של פיקוד העורף במאבק בנגיף הקורונה: “במהלך משבר הקורונה, מימש פיקוד העורף את ייעודו לחיזוק החוסן הלאומי ולהצלת חיים, בצורה המשמעותית ביותר אולי אי פעם. לפנינו עוד עבודה רבה על מנת להבטיח את מיגור המגיפה, תוך שיקום הנזקים הכלכליים והחברתיים אותם ספגו אזרחי ישראל”.

“הפיקוד פעל בפריסה הרחבה ביותר שלו (על כלל מערכיו) מאז הקמתו. אנשי הפיקוד פעלו ברשויות המקומיות, סייענו למשרד הבריאות בבתי החולים, קופות החולים, במרכזי החיסון, במתחמי הבדיקות, במלוניות הבידוד וההחלמה וכמובן, במפקדת אלון אשר הובילה מאמץ מרכזי במאבק בהתפשטות המגפה עלינו לשמר ולמנף את הדברים הטובים שנוצרו בזכות המאבק בה-הגשר ושיתוף הפעולה הוא אחד החשובים שבהם.

“האמון בנו והפעולה הנכונה של האזרחים, הם תנאי לניצחון בכל מלחמה או משבר שעמו יהיה עלינו להתמודד בעתיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות