ביבי דרש מבנט להתחייב ‘בלי לפיד ובלי רוטציה’ – וזו הייתה התגובה

ראש הממשלה נתניהו דורש מנפתלי בנט להתחייב כי בכל ממשלה בה יהיה שותף לא תהיה רוטציה ויאיר לפיד לא יכהן בה בשום תפקיד יו"ר ימינה הגיב במתקפה חריפה: "זה לא ימנים, זה דברנים. לשמוע את המילה התחייבות מנתניהו זה קצת כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה"
אריה ריבקינד
ב' ניסן התשפ"א / 15.03.2021 14:00

מלחמות בתוך הנגמ”ש הימני: ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא הבוקר (שני) ליו”ר ימינה נפתלי בנט – בסרטון חדש שפרסם, להתחייב שלא לשבת בממשלת רוטציה עם יאיר לפיד.

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

“מנכ”ל פייזר אומר שאני אובססיבי לחיסונים, הוא צודק. אני גם אובססיבי להזנקת הכלכלה שלנו”, פתח נתניהו. לדבריו, “יש לי תכנית כלכלית דרמטית להזנקת הכלכלה, אבל אני לא יכול להעביר את החלק הראשון שלה בגלל הרוטציה. אז אני מתחייב שאני אקים ממשלת ימין רחבה בלי רוטציה ובטח בלי יאיר לפיד בממשלה”.

בשלב זה פנה נתניהו ליו”ר ימינה: “ועכשיו, אני מבקש ממך, נפתלי בנט, תתחייב על ממשלה בלי לפיד בשום תפקיד ובלי רוטציה. תתחייב”.

בנט החזיר במתקפה בהופעה ב’כנס ירושלים’ של העיתון בשבע. “בנסיעה לכאן שמעתי ברדיו שנתניהו דורש ממני התחייבות לפני בחירות על משהו. נתניהו דורש התחייבות, הבטחה לפני בחירות”.

הוא עקץ: “אז אני חייב לומר שלשמוע את המילה התחייבות מנתניהו זה קצת כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה, זה קצת כמו לשמוע הרצאה של ענבל אור על מנהל תקין, זה דומה לזה שאתה לוחץ בווייז על ‘אני לא הנהג”.

הוא הוסיף: “חברים, אני אגיד לכם על מה אני מתחייב: אני מתחייב להקים פה ממשלת ימינה שאכפת לה מהאזרחים, שאכפת לה. לא ממשלה של שרים שעוסקים יומם ולילה בלהפוך את משרד התחבורה למכונת ג׳ובים, במקום למנוע את כניסת כל המוטציות לנתב”ג. לא ממשלה של שרת תחבורה שאומרת שמי שלא מצביע למפלגה שלה הוא שונא אדם.

“כמה דיבורים על מערכת המשפט ובג”ץ. זה לא ימנים, זה דברנים. מי שממנה את ציפי לבני לשרת משפטים זה לא ימנים, זה דברנים. מי שממנה את שי ניצן לפרקליט המדינה כשרק אני, אורי אריאל ואורי אורבך התנגדנו – זה לא ימנים, זה דברנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות