נתניהו: נהיה יותר מ-61, אני אומר מבדיקות של אתמול בלילה

נתניהו הבטיח בכנס 'בשבע': נבצע הפחתות מס דרמטיות, הקפאת מע"מ לחצי שנה • סיפר: "בכל מקום שאני מגיע אנשים מכנים אותי 'מלך'. אני לא מלך, אני צריך להיבחר. תביאו קולות. השאלה היא לא מי יהיה מלך, אלא מי יהיה ראש הממשלה" • "לבנט יהיה מקום ראוי ומכובד בממשלה שלנו"
חרדים 10
א' ניסן התשפ"א / 14.03.2021 12:22

ראש הממשלה נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בנאום ב’כנס ירושלים’ של ‘בשבע’ לשיקום הכלכלה הישראלית – לאחר סיום משבר הקורונה.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

בפתח הנאום התייחס נתניהו לראיון בחדשות 12 עם מנכ”ל פייזר: “שמעתי את הראיון המשעשע עם מנכ”ל פייזר. זה נכון, אני עובד מסביב לשעון 24-7”.

נתניהו סיפר: “יכול להיות שאנשים חשבו שזאת ‘דרך התבטאות’, אבל לא כך. צלצלתי אליו בשלוש בבוקר. קיבלתי את החיסונים כי קדחתי לו, חפרתי לו בלי הפסקה”.

הוא הוסיף: “בגלל אותה אובססיביות לכלכלה, בגלל הניסיון שיש לי, אני מתכוון להזניק את כלכלת ישראל לגבהים שעוד לא היו”.

לדבריו, “מה שמסתבר בסיפור של מנכ”ל פייזר אלברט בורלא זה טלפון אדום. השאלה היא לא רק מי יענה לטלפון האדום אלא מי יצלצל בטלפון האדום ולמי יענו. צריך מעמד וצריך יכולת.

“אנחנו הוצאנו למעלה מ-100 מיליארד שקל כדי לסייע למובטלים בחל”ת, לעסקים, אני עובר במוסכים, במאפיות, אומרים לי ‘תודה רבה על מה שנתתם’. כמו שהבאתי חיסונים לקורונה הבריאותית ואף אחד לא חשב להגיד לי ‘זה רפואת בחירות’, עכשיו כשאני בא להציל כמה עשרות אלפים אומרים לי ‘זה כלכלת בחירות’. להציל עסקים של אנשים אומרים לי שזו כלכלה פוליטית”.

בהמשך הנאום סיפר נתניהו על תכניתו להקים בארץ מפעל לייצור חיסונים מתקדמים: “אנחנו לא מקשקשים, אנחנו לא מצייצים, אנחנו עושים דברים גדולים”.

ראש הממשלה סיפר כי בכל מקום שהוא מגיע אנשים מכנים אותו ‘מלך’: “אני לא מלך, אני צריך להיבחר. תביאו קולות. השאלה היא לא מי יהיה מלך, אלא מי יהיה ראש הממשלה”.

נתניהו הדגיש כי הבחירה בבחירות היא בינו לבין לפיד: “לפיד מסתיר את מועמדותו לראשות הממשלה. השאלה היא אם אני אוביל את הממשלה או שתהיה ממשלת מטבוחה, של כל מיני מפלגות”.

נתניהו תקף ישירות את בנט: “בנט אומר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה. איך? רק ברוטציה עם לפיד. יריבו ביניהם אבל לפיד יהיה חזק יותר וישלוט בממשלה הזאת. הצבעה לליכוד תקים ממשלה לאומית ואנו כפסע מהקמת ממשלה כזאת. לפיד מתפלל שתצביעו בנט. ימינה היא התקווה החדשה של לפיד”.

הוא הוסיף: “ראיתם פעם מועמד לראשות ממשלה שמסתיר את העובדה שהוא רץ לראשות הממשלה? למה הוא מסתיר. כי הוא יודע שברגע שהציבור מבין שהבחירה היא בין ממשלת ימין יציבה של הליכוד בהנהגתי או ממשלת מטבוחה של רוטציות שבהן לפיד חייב להיות ראש ממשלה, מצביעי הימין יתעוררו ויצביעו לליכוד”.

נתניהו הבהיר: “לבנט יהיה מקום ראוי ומכובד בממשלה שלנו, אבל לא תהיה איתו רוטציה. הרוטציה היחידה שיש לו היא עם לפיד. מי שמצביע לבנט מקבל את לפיד ראש ממשלה”.

על מפלגת הציונות הדתית אמר: “הציונות הדתית בכל מקרה תלך איתנו, ללא כחל וסרק, בצלאל לא מגמגם ולא מהמהם”.

אחת הנשים בקהל קראה לעבר נתניהו: “אני מצביעה לסמוטריץ'” – וראש הממשלה השיב לה: “אין לי בעיה אם תלכי להצביע לציונות הדתית. אנחנו נהיה יותר מ-61, את זה אני אומר לכם מבדיקות של אתמול בלילה, אבל אנחנו צריכים לבוא מאד חזקים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות