צפו: השוטרים מרוקנים מאות אלפי דולרים מכספת בבית חשוד ב’עוקץ’

תיעוד שביצעה המשטרה מחיפוש בביתו של איש העסקים פטריק אלוני בסביון – דלף. הסרטון צולם כחלק מהחקירה כדי לתעד את ריקון הכספת בביתו כשהם מוציאים ממנה מאות אלפי דולרים. אלוני נעצר ביום חמישי בנתב"ג, בחשד שביצע עוקץ בהיקף של מיליוני דולרים@moyshis pic.twitter.com/cTI4BrNtTg — כאן חדשות (@kann_news) March 13, 2021 תיעוד שביצעו חוקרי המשטרה מחיפוש בביתו
חרדים 10
א' ניסן התשפ"א / 14.03.2021 11:33

תיעוד שביצעו חוקרי המשטרה מחיפוש בביתו של איש עסקים בן 38 בסביון – דלף.

איש העסקים נעצר ביום חמישי בנתב”ג בחשד שביצע עוקץ בהיקף של מיליוני דולרים.

את הסרטון צילמו חוקרי יחידת ההונאה של מחוז תל אביב כחלק מהחקירה, כדי לתעד את ריקון הכספת בביתו, תוך שהם מוציאים ממנה מאות אלפי דולרים.

מעצר של איש העסקים הוארך ביום שישי בארבעה ימים, לאחר שנחשד בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובעבירות של הלבנת הון.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

לפי דווח ב’ישראל היום’, החשוד נכנס לעסקה עם חברה אמריקנית, במסגרתה היה אמור לספק לה קרטונים של כפפות חד פעמיות בשווי 24 מיליון דולר.

לפי החשד, למרות שקיבל את הכספים – הוא לא סיפק את הסחורה.

בחיפוש בביתו של החשוד לאחר שנעצר בנתב”ג, נתפסו מיליוני שקלים, שלא סופק להם הסבר המניח את הדעת.

הסנגור טען בבית המשפט השלום בתל אביב כי מדובר בחברות זרות, בעסקה שבוצעה מחוץ לישראל. לדבריו, כל הכספים, בין אם קיימים והועברו, מגובים וניתן לקיים חלופת מעצר בתנאים שבהם מרשו לא יוכל לשבש אותה.

השופטת דנה אמיר כתבה בהחלטתה: “מצאתי קיומו של חשד סביר כנגד החשוד לביצוע המיוחס לו. לאור החשדות כנגד החשוד ופעולות החקירה הדרושות לביצוע, קיים חשש לשיבושה של החקירה וחשש מסוים להימלטותו של החשוד מן הדין ומהחקירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות