שיפור דרמטי במצב של 3 היולדות החרדיות: יעברו לשיקום – והביתה

מדובר בשלוש יולדות שחלו בקורונה, ילדו חוברו למכונות אקמו - והוגדרו בסכנת חיים • מנהל טיפול נמרץ קורונה בבילינסון: "אלו הרגעים המרגשים בהם יש שכר לעמלנו. נלחמנו על חייהן ולא עצרנו לרגע. לא נתנו לרגעי הייאוש לנצח. אני מאושר לראות אותן נושמות בכוחות עצמן ומתקשרות עם המשפחה"
תמי גיל
כ"ט אדר התשפ"א / 13.03.2021 21:39

הודעה משמחת מבית החולים בילינסון: לאחר שבועות ארוכים של מאבק על חייהן של שלוש יולדות שחלו בקורונה, הן נותקו בשבוע האחרון ממכשיר האקמו ומכשירי ההנשמה – ועברו לאשפוז במחלקות פנימיות ומצבן טוב.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

מדובר בשלוש יולדות שחלו בקורונה, ילדו, חוברו למכונות אקמו – והוגדרו בסכנת חיים.

אחת מהן היא חרדית בת 33 מירושלים שהגיעה לבילינסון בשבוע 31 במצב קשה, חרדית בת 35 שהועברה מבית החולים לניאדו בשבוע 31, ואישה בת 40 בשבוע 28.

בימים הקרובים היולדות צפויות לעבור מבית חולים לשיקום ולאחריו לחזור הביתה.

ד”ר איליה קגן, מנהל טיפול נמרץ קורונה בבילינסון, אמר הערב: “אלו הרגעים המרגשים בהם יש שכר לעמלנו. עשינו לילות כימים בטיפול בנשים אלו. נלחמנו על חייהן ולא עצרנו לרגע. לא נתנו לרגעי הייאוש לנצח. אני מאושר לראות אותן נושמות בכוחות עצמן מחייכות ומתקשרות עם בני זוגן ומתקשרות עם בני המשפחה, הן מקבלות טיפולי פיזיותרפיה ובקרוב ייצאו לשיקום.

“אחת היולדות כבר ראתה את תינוקה בפגיית שניידר לרפואת ילדים. לאחר תהליך כל כך ממושך הנשים, המשפחות והצוותים שלנו פשוט מאושרים”.

פרופ ארנון ויזניצר, מנהל בית החולים לנשים בבילינסון – אמר: “היה פה מאבק איתנים סביב הצלת החיים של כל אחת מהנשים. היו רגעים לא קלים סביב הטיפול בהם אבל לא איבדנו תקווה. אני שמח שבזכות נחישות ויכולות מקצועיות הצלחנו להגיע לרגע הזה. אני קורא מכאן שוב לכל הנשים בהריון לגשת ולהתחסן, זה חשוב, זה מציל חיים״.

אחד התינוקות שוחרר והשניים הנוספים עדיין מאושפזים במרכז שניידר לרפואת ילדים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות