ליברמן: ‘לא איפשרנו חלום בלהות’ • על הסוקרים: ‘הפעם הם לא יפגעו’

יו"ר ישראל ביתנו ב'שבתתרבות': "אני מדבר על החלפת השלטון. אם נחליף את נתניהו בפלוני אלמוני, ודרעי ימשיך לשלוט במשרד הפנים, וליצמן ימשיך לשלוט במשרד השיכון, וגפני יישאר על הברז של ועדת הכספים, לא עשינו כלום"
אריה ריבקינד
כ"ט אדר התשפ"א / 13.03.2021 20:12

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן המשתתף היום ב’שבתרבות’ בכפר סבא והתייחס למטרה בבחירות הקרובות – להחליף את השלטון.  הוא גם טען כי הפעם הסקרים טועים.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

הוא הבהיר: “אמרתי, כל אחד שבאמת רוצה להחליף את השלטון ודואג למדינת ישראל, צריך לקבל את העיקרון שמי שיביא את מירב המנדטים יהיה זה שיוביל”.

הוא הסביר: “אני מדבר על החלפת השלטון. אם נחליף את נתניהו בפלוני אלמוני, ודרעי ימשיך לשלוט במשרד הפנים ומנהל האוכלוסין והתכנון, וליצמן ימשיך לשלוט במשרד השיכון ומנהל מקרקעי ישראל, וגפני יישאר על הברז של ועדת הכספים, לא עשינו כלום”.

הוא הוסיף: “הצלחנו למנוע הקמת קואליציה מהקיצוניות ביותר, עמדנו על שלנו, לא איפשרנו חלום בלהות. הקואליציה שהם רצו להקים זו קואליציה שתהפוך את ישראל לאיראן, ואת זה צריכים למנוע”.

הוא התייחס לאחוזי ההצבעה ולסקרים: “עם כל הכבוד לסוקרים ולסקרים להערכתי הפעם הם לא יפגעו, הם לא משקפים לאחרונה את מצב הרוח של הציבור.

“תסתכלו מה הוא אחוז ההצבעה בישובים החרדים. מודיעין עלית, ביתר עילית, בני ברק, ותסתכלי מה קורה ברמת השרון, תל אביב, כפר סבא, אנשים לא מסוגלים לקום מהכורסא ולצאת להצביע.

“איש חכם אמר פעם ‘שלטון רע בוחרים אנשים טובים שלא באים לקלפי’. בבחירות האחרונות יותר מ-1,200,000 איש מערים עם רוב חילוני מובהק לא באו להצביע. לו רק שליש מהם יגיעו הפעם, זה יוסיף עוד 10 מנדטים לגוש שמתנגד לנתניהו ולכפייה החרדית.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות