שלומי שבת, שהיה מאושפז, חזר לבמה ובירך “שהחיינו וקיימנו” • צפו

הזמר והיוצר שלומי שבת הופיע הערב, לראשונה מאז שהחלים מהקורונה ושוחרר מ'בילינסון' • שבת חבש כיפה ובירך ברכת "שהחיינו" לקול תשואות הקהל
אבי כץ
כ"ח אדר התשפ"א / 11.03.2021 23:47

הזמר והיוצר שלומי שבת הופיע הערב (חמישי) לראשונה מאז שהחלים מהקורונה ושוחרר מ’בילינסון’, שם היה מאושפז לפני חצי שנה.

שבת חבש כיפה ובירך ברכת “שהחיינו” לקול תשואות הקהל.

לפני כחצי שנה, כשבוע וחצי אחרי שהשתחרר ממחלקת הקורונה: ערך שבת מסיבת עיתונאים ב’זום’, בעודו מחובר למכונת החמצן.

הזמר והיוצר סיפר אז על הרגעים הקשים: “היה איזה ערב שהתדרדרתי והרופאים אמרו לי שהולכים לטיפול נמרץ. זה היה ליל הושענה רבה, לילה מאוד חשוב ביהדות. פחדתי מהמילה טיפול נמרץ כמו שאתה מפחד לשיר בקיסריה.

“ניצלתי את זה שהרופא מעריץ אותי ואמרתי לו: ‘תן לי רק כמה שעות לעשות את זה, ובבוקר אלך לטיפול נמרץ’. ואז כמו באגדות, באמת הרגשתי שעם שלם התפלל בשבילי. בבוקר הוא הגיע אליי ואמר ‘בוא נחכה עם זה’”.

הוא הוסיף: “היו רגעים מאוד מאוד קשים. תמיד הכניסו לי לראש שאני צריך לשמור כי אני בדרגת סיכון ובסוף זה אכן קרה לי. מאוד-מאוד פחדתי, התחלתי להיזכר במי שאני אוהב. יש כל מיני תופעות לוואי בגלל ששכבתי ולא זזתי המון זמן – הרגליים התנפחו, אבל עכשיו בסדר”.

שבת ציין אז , כי הוא “עדיין לא נושם מאה אחוז לבד”.

שלומי שבת הביע אז צער כבד על פטירתו של השחקן יהודה ברקן ז”ל: “בגלל שאני והוא התאשפזנו ביחד באותה התקופה פחות או יותר, זה היה לי מאוד מאוד קשה. אמרתי וואי, היו רגעים שהייתי במצב שלו, איכשהו קרה נס. המון אנשים התפללו בשבילי, שלחו לי סרטונים מקוסטה ריקה ומדרום אמריקה ומארצות הברית. יהודה לא שרד את זה. אמרתי שזה יכול היה לקרות גם לי, זה השפיע עליי מאוד.

“כולם שואלים אותי את השאלה הכי נשאלת: לא שיעמם לך? זו מחלה שהיא הכי לא משעממת בעולם כי אתה עוסק בלנשום, אתה כל הזמן רוצה לנשום, והשעות עוברות ואתה לא מרגיש”.

שבת מספר כי הרגע הקשה היה דווקא בבית. “הרופאים המליצו לשכב והייתי שמח שהם לא היו מזכירים בית חולים. אמרתי לעוזרת שלי שאני לא יכול יותר, אני לא יודע לחיות עם אמבולנסים. פתאום לוקחים אותי בעגלה, והבת שלי, שהיא החיים שלי, בוכה, זה היה קשה מאוד.

“אני מרגיש טוב, אני מנגן, אני שר”, הוא סיפר אז, “אני לא ממש אחרי, אני עוד מוגבל, עושה פיזיותרפיה נשימתית. אני עדיין לא יכול לצאת החוצה ולהסתובב, אני צריך עוד כמה ימים טובים. החיים הם אחרת אחרי שאתה מקבל את המחלה הזאת”.

כאמור, הערב הוא כבר הופיע לראשונה על במה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות