11 שנות מאסר: הצמיד סכין ופגע בילד בבית הכנסת במשך 3 שנים

הנאשם, בן 68, ביצע מעשים חמורים במיוחד, תוך איומי סכין על ילד שהיה בן 11 בתחילת הפרשה המזעזעת • מאז, במשך כשלוש שנים, הוא ביצע את זממו בחדר צדדי בבית הכנסת שבו נהגו השניים להתפלל באשדוד
חרדים 10
כ"ו אדר התשפ"א / 10.03.2021 18:33

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר 11 שנות מאסר בפועל על מסעוד יעקובי, בן 68, אשר הורשע בביצוע עבירות של מעשים חמורים, פעמים רבות במשך תקופה של 3 שנים – כלפי ילד בן 11 בבית הכנסת באשדוד.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

על פי האישומים, הנאשם הורשע בביצוע עבירות של מעשים חמורים בנסיבות מחמירות, ניסיון למעשה חמור במיוחד, הדחה בחקירה ועוד.

מהכרעת הדין עולה, כי יעקובי, אשר נהג להתפלל בבית הכנסת והתנדב בחלוקת האוכל, ביצע מעשים חמורים בילד, בהזדמנויות שונות, מאז שהיה בן 11 ועד גיל 14, בעת ששהו בבית הכנסת.

הוא ביצע את המעשים לרוב בחדר פנימי, הממוקם סמוך למטבח בבית הכנסת, ולאחר שאיים על הילד באמצעות סכין מטבח שהצמיד לגרונו, שלא יספר לאיש על המעשים, אחרת יהרוג אותו.

יעקובי הפסיק את המעשים החמורים רק לאחר שהנער עבר להתפלל בבית כנסת אחר.

בשלב הטיעונים לעונש, עתרה עו”ד רחלי אטיאס מפרקליטות מחוז דרום על מנת לגזור עונש הולם שינוע בטווח של 25-20 שנות מאסר בפועל, וציינה כי הנאשם ניצל באופן בוטה את הגעתו של הקטין להתפלל בבית הכנסת, מקום קדוש שהיה אמור להיות בטוח ומוגן עבורו, וניצל את היותו מתנדב במקום לביצוע זממו באופן ציני וגס.

מלבד עונש המאסר בפועל נגזרו עליו גם מאסר על תנאי ופיצוי ב בית משפטסך 100 אלף שקל למתלונן.

בגזר הדין נאמר: “הטלת מאסר ארוך וממושך תהא בעלת משמעות לאור גילו המתקדם של הנאשם… לא יכול להיות ספק בכך שמדובר בעבירות שביטאו התאכזרות לקטין במהלך מספר שנים. יחד עם זאת, לא ניתן יהיה שלא לתת משקל מסוים (ולו גם מופחת ביותר) לעובדה …לפיה מדובר בנאשם חלש, שניסה להסביר מעשיו בהסברים בלתי מתקבלים ובלתי סבירים לחלוטין בדרך שהעידה על חולשתו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עונש מוות !
    10/03/2021 21:00
    תמר
  1. לאדם כזה צריך לתת עונש מוות . הוא הרג ילד .ויותר גרוע !