היסטרי מהסקר? סער שוקל לתמוך בחוק שיאסור על ביבי נתניהו לכהן

יו"ר מפלגת תקווה חדשה שוקל לתמוך בחוק שיאסור על נתניהו לכהן כראש הממשלה תחת כתב אישום • מאשים: "יש עליי שעה יומית של הסתה בגלי צה"ל בלתי פוסקת"
חרדים 10
כ"ו אדר התשפ"א / 10.03.2021 12:52

היסטרי מהסקרים? יו”ר מפלגת תקווה חדשה, גדעון סער, שוקל לתמוך בהצעת חוק שתאסור כהונת ראש ממשלה תחת כתב אישום.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

בראיון לחדשות 12 אמר סער: “אני חשבתי שלא נכון לחוקק חקיקה בנסיבות שהיו, שהייתה אז פרסונלית. לא ידעתי איך יתפתח הניסיון של נתניהו לשעבד את המדינה לאינטרסים הפרטיים שלו, יש לו 70 חברי כנסת בקואליציה והוא מדרדר את המדינה לבחירות רביעיות רק כדי לא לקיים את ההסכם שהוא חתם עליו – זה שעבוד הליכוד והמדינה לאינטרסים האישיים של נתניהו. אשקול מחדש את עמדתי בסוגייה הזו ואביא את זה בפני חבריי”.

סער טען: “אתה מבין שהולך להיווצר מבוי סתום שמוביל לבחירות חמישיות. אין פה עניין של אגו בכלל, הבעיה היא לא מה אני מוכן או לא מוכן. אני שומע מה אומר ליברמן על בנט ומה אומר לפיד על בנט. עליי אף אחד לא אומר אני פוסל אותו”.

יו”ר תקווה חדשה טען: “נתניהו היום שולט בתקשורת כשלא היה מעולם ראש ממשלה שהיה ככה – הוא שולט בכמה כלי תקשורת באופן ישר כדי להנציח את שלטונו. בכל אולפן יש לו איש עם מיקרופון, איש שהוא לא מהמחנה הלאומי אלא עם מטרה לשמר את שלטון נתניהו. באמצעות המבנה של השלטון נתניהו מנסה להמשיך את השלטון שלו שכבר לא קשור לימין”.

הוא האשים: “יש פה מכונה שבאה לייאש את העם משינוי והיא מטורגטת רק עליי, מכונה של נתניהו, יש עליי שעה יומית של הסתה בגלי צה”ל בלתי פוסקת”.

בסקר של חדשות 13 שפורסם אמש קיבל סער 9 מנדטים בלבד, מה שמסמן את המשך הצניחה שלו בסקרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמור מעתה: "לא תקווה חדשה אלא שחיתות ישנה".
    10/03/2021 13:33
    שאול א.
  1. אם זה נכון, אז סער צריך לעוף מהמערכת הפוליטית. כי אלמלא עזב את הליכוד הוא היה מסביר לכולם מדוע זה לא דמוקרטי לעשות זאת. ועכשיו מה שהיה פסול קודם לא הופך לכשר רק בגלל שסער הקים מפלגה חדשה ומתנגד לנתניהו. ערכים לא משנים בגלל פוליטיקה קטנה.