‘שאט נפש, בושה וכלימה’: גינוי חריף לאיומים על פרופ’ גליה רהב

במשרד הבריאות מגיבים בחריפות על הודעת האיומים נגד פרופ' גליה רהב מצד מתנגדי החיסונים לקורונה: "הצילה את חייהם של אלפי אנשים" • בין ההודעות שנכתבו נגדה: "השכנה העתידית של היטלר בגיהינום"
תמי גיל
כ"ה אדר התשפ"א / 09.03.2021 21:39

במשרד הבריאות מגנים הערב (שלישי) בחריפות את האיומים על חייה של פרופ’ גליה רהב, ראש היחידה למחלות זיהומיות ב’שיבא’ – החברה בוועדת החיסונים של משרד הבריאות ובקבינט המומחים – שהפכה קורבן לפוסטים ולאמירות קשות ביותר נגדה מצד מתנגדי החיסונים ברשתות החברתיות.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

בין היתר כתבו מתנגדי החיסונים על פרופ’ רהב: “גליה, “מקווים ומייחלים ליום שאלוהים ייקח אותך במהרה בימינו ונאמר אמן”, ו-“השכנה העתידית של היטלר בגיהינום”.

בהודעת משרד הבריאות נאמר בין היתר: “אנו מגנים איומים וגינויים כלפיי צוותי הרפואה והרופאים השוחרים במדע. פרופ’ גליה רהב הסכימה לתת מזמנה הפרטי והיא שותפה בצוות הוועדה המייעצת למשרד הבריאות, בהתנדבות מלאה. אנו מודים לכל חברי הצוות על השתתפותם ומוקירים זאת”.

בהודעה נאמר עוד: “פרט לכך פרופ’ גליה רהב מטפלת במסירות ובמקצועיות באלפי חולים במחלות זיהומיות בכלל ובוודאי במגפת הקורונה והצילה את חייהם של אלפי אנשים”.

במשרד ציינו: “אנו דוחים בשאט נפש את ההודעה המגנה אותה ומשווה אותה לעבר האפל של העולם. זו בושה וכלימה עבור אותם אנשים שבחרו להתבטא ככה.

“בזכות שיתוף הידע והשיח בין המומחים אנו בחזית המאבק בקורונה ותוצאות מבצע החיסונים הן מהטובות בעולם, זאת משתקף בבטיחות ובמועילות החיסון בישראל”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    א
    10/03/2021 06:03
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. חבריו של אמנון ויובל המבולבל שהולכים נגד דעת גדולי ישראל.
    דינם זקנים ממרים שצריך להוקיע אותם

  2. גליה רהב
    10/03/2021 20:15
    איציק
  3. גברת רהב את מדהימה ותמשיכי בשליחות קודש שלך שאף אחד לא ירתיע אותך שאפו ענק מצדיע לך

  4. מעניין אם רק אותה מגנים או גם רופאים גברים
    10/03/2021 20:53
    לא רבנית ולא בת רב
  5. מישהו חייב לומר זאת: חלק ממתנגדי החיסון הם אנשים מאד תוקפנים! רובם פשוט מהססים מתוך חוסר ידע והסתמכות על דמיונות ושקרים של רופאי שמה ורבנים. חבל. זכותכם לא להתחסן, אבל אל תתקפו את מי שבוחר לשמור על עצמו, הוריו, וילדיו

  6. מזעזע
    11/03/2021 15:54
    מרים
  7. כמו האנרכיסטים בכל חברה יש מטורפים ואנשים הזויים!!!בושה וחרפה לדבר ככה על רופאה בכירה שהצילה עשרות אלפים אנשים בישראל!! אין גבול לשיגעון ששולט היום פה!הקב”ה הביא את הוירוס והוא הביא גם את החיסון. תםסיקו להשתגע תגידו תודה ולכו כולם להתחסן!!