ליברמן: “ליצמן, גפני ודרעי שיכורי כוח שלא מוכנים להתפשר על כלום”

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ביקר בעיר חריש - ותקף את ראשי המפלגות החרדיות • שיבח את פתיחת החנויות בשבת: "זהו לא מאבק פוליטי נקודתי, אלא מלחמה מהותית על עתידה של מדינת ישראל"
אריה ריבקינד
כ"ה אדר התשפ"א / 09.03.2021 16:59

14 יום לבחירות: יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, ביקר היום (שלישי) בעיר חריש – ותקף את ראשי המפלגות החרדיות.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

“ביקרתי היום בחריש, עיר שמהווה דוגמה לקיום עקרון ‘חיה ותן לחיות’ עם אוכלוסייה מעורבת בה חיים חרדים, לצד רוב חילוני והעסקים בה נפתחים בשבת”, סיפר ליברמן בדף הפייסבוק שלו.

“אני שמח שראש העיר, למרות היותו אדם דתי חובש כיפה, נרתם למהלך הזה ויחד עם ממלאת מקומו עידית ינטוב נציגת ‘ישראל ביתנו’, הם דאגו לקבע את צביונה של העיר כעיר ליברלית”.

לדבריו, “השבוע נפתח המשק לרבות העסקים, בתי הקפה והמסעדות. אם היינו חיים במדינה מתוקנת, הם היו יכולים להיפתח גם בשבת בערים נוספת, מהלך שהיה מסייע לשיקום הכלכלה ומגדיל את פרנסתם של בעלי העסקים”.

הוא תקף: “ליצמן, גפני ודרעי הפכו לשיכורי כוח שלא מסתפקים ולא מוכנים להתפשר על כלום. ראינו את זה בנתב”ג, בוועדת החריגים שהוקמה, שהדבר המרכזי שחריג בה הוא ש-12% מהאוכלוסייה שמשתייכים לציבור החרדי ‘במקרה’ היוו את אחוז הזכאים הגבוה ביותר לשוב ארצה”.

ליברמן, שכוחו עולה בסקרים לאחר הסתה בלתי פוסקת נגד החרדים – אמר: “בנושא הזה אנחנו כבר פונים לבג”ץ, אבל כדי להוביל לשינוי מהותי חייבים להסתכל קדימה לעבר ה-23.3. רק ישראל ביתנו גדולה וחזקה תצליח להביא להקמת ממשלה ציונית וליברלית שתשאיר את ש”ס ויהדות התורה באופוזיציה. זהו לא מאבק פוליטי נקודתי, אלא מלחמה מהותית על עתידה של מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות