צבי יחזקאלי: “מתבשל משהו בין ישראל לסעודיה, יודע פרט או שניים

פרשן חדשות 13 צבי יחזקאלי: "האיראנים משפילים את שלטון ביידן - והוא לא עושה כלום. השכונה שלנו נכנסת לתקופה חדשה ולסדר חדש"
חרדים 10
כ"ה אדר התשפ"א / 09.03.2021 14:26

בערב הסעודית מקווים שבנימין נתניהו ייבחר שוב לראשות הממשלה – ויצליח להחליש את  איראן, שתוקפת את סעודיה באינטסיביות לאורך השבועיים האחרונים.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

צבי יחזקאלי, פרשן לענייני ערבים בחדשות 13, סיפר על המצב הביטחוני במזרח התיכון: “איראן כותשת את הסעודים השכם והערב, הם עושים בליץ צבאי גם על מתקנים אמריקאים בעיראק, וכל זה בזמן שהאמריקאים מתכננים משא ומתן. השכונה שלנו נכנסת לתקופה חדשה ולסדר חדש”.

לדברי יחזקאלי, האיראנים “משפילים את שלטון ביידן והוא לא עושה כלום. האיראנים עם שני פיגועים נגד ישראלים, חמישה נגד אמריקנים וכתישה של הסעודים. החל הבליץ האיראני וככה הם מתחילים את המו”מ עם ארה”ב”.

הפרשן לענייני ערבים העריך: “מתבשל משהו בין ישראל לסעודיה בימים אלה ואני אומר את זה מידיעה של פרט או שניים. איני יודע מה. קורה משהו אסטרטגי-ביטחוני עם היבט מדיני, שנועד להתכונן לסערה הגדולה שקוראים לה ביידן”.

גורם המקורב למשפחת המלוכה הסעודית הסביר לאחרונה בראיון ל-i24NEWS, כי הם עוקבים מקרוב אחר מערכת הבחירות הקרובות בישראל, ומקווים שהרכב הממשלה לא ישתנה.

המקור, שביקש להישאר בעילום שם, הדגיש כי סעודיה מכירה ומעריכה את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, ותומכת במדיניותו בכל הקשור לקשרים עם מדינות המפרץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות