דרעי: “נתניהו ינצח, מעריך שנגמור ב-62 או 63 מנדטים, כולל בנט”

חרדים 10
|
כ"ה אדר התשפ"א / 09.03.2021 12:28
אריה דרעי מעריך שגוש הימין יזכה ל־63 מנדטים: “נתניהו יהיה ראש הממשלה בגוש עם בנט. סער לא מאמין לעצמו” • “לפיד יוותר לסער? זה הכול וירטואלי, בליל הבחירות תראה איך כל האוויר יתפוצץ”

עוד 14 יום לבחירות:  האם גוש הימין יצליח להגיע ל־61 מנדטים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

שר הפנים אריה דרעי שוחח הבוקר (שלישי) עם בן כספית וינון מגל ב־103fm והביע את דעתו על הלך הרוח ערב הבחירות: “ההערכה שלי די ברורה ומתחזקת מיום ליום, שראש הממשלה הבא יהיה נתניהו עם ממשלה של 61 לפחות, כולל נפתלי בנט. אני מעריך שנסיים עם 63-62”.

על גדעון סער – אמר: “הוא לא מאמין בעצמו במה שהוא אומר, כולנו בקמפיין. להבדיל מש”ס שהקמפיין שלה לא ראשות ממשלה, גם גדעון, נפתלי, יאיר, הקמפיין המרכזי שלהם הוא אחד – אנחנו יכולים להחליף את ביבי נתניהו וכל אחד מנסה להסביר למה הוא המתאים והמסוגל ביותר להחליף את נתניהו.

“בהתחלה הציבור האמין שבנט יכול להחליף את נתניהו ונתן לו כ־20 מנדטים, אחר כך סער ועכשיו לפיד. נתניהו עשה טעויות בפגיעה בגדען סער, אולי אפילו באלקין”.

דרעי התייחס לאפשרות שסער יציע לו להצטרף לקואליציה בראשותו וענה: “זו שאלה היפותטית כפולה. מבחינתי זו שאלה היפותטית שלא נקבל 61, אני רואה את זה ברור. למה אני צריך לחשוב על דברים תיאורטיים. על גדעון סער, מה לפיד נעלם? שהולך לקבל לפי הערכתי 20 פלוס הוא יהיה גדול הפעם לפיד, אז הוא יוותר לסער? זה הכול וירטואלי, בליל הבחירות תראה איך כל האוויר יתפוצץ ויספרו מנדטים ולפיד כבר היה בסרט עם גנץ, ויתר פעם אחת ולא יוותר הפעם”.

על הסיבה בגינה לא הלך ל’וועידת המשפיעים’ של ‘חדשות 12’ – בניגוד למשה גפני שהבטיח חרם והפר אותו – אמר יו”ר ש”ס: “אני לא סובל מתופעת האישה המוכה, מכים בי ואני לא הולך למקום בו מכים אותי. התקשורת מנהלת קמפיין חזק מאוד, הם הבינו שהמעצור היחידי מלהחליף את נתניהו זה החרדים לכן מכים בחרדים כדי להכות בנתניהו.

“אם הייתי נותן כותרת שאני שוקל לתמוך בלפיד או בסער, הייתם רואים איך החרדים הופכים להיות בשר מבשרנו, האנשים הכי טובים. אני לא נוהג ללכת הרבה לתקשורת, עייפתי. נכון שהייתי אמור להיות שם, אך לגופו של עניין אני מאוד פגוע מערוץ שאמור להיות של כלל הציבור, אך תפס צד בצורה חד צדדית נגד החרדים”.