נתניהו: “עד סוף אפריל נחסן עוד מיליון בוגרים – ונצא מהקורונה”

נתניהו הגיע עם שר הבריאות למפגש עם המתחסנת ה-5 מיליון: "ההערכה שלנו היא שעד סוף אפריל נגמור לחסן ונצא מהקורונה. עד אז צריך לשמור על מסכות וריחוק" • השר אדלשטיין: "נעים מאוד לפעמים לטעות. לפני כמה שבועות אמרתי: 'שווייה שווייה, אני לא בטוח שנגיע ל-5 מיליון'"
תמי גיל
כ"ד אדר התשפ"א / 08.03.2021 13:16

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין הגיעו היום (שני) למתחם חיסונים בתל אביב – ונפגשו עם המתחסנת ה-5 מיליון.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

המתחסנת, ג’נט לביא אזולאי, בת 34, נמצאת בהיריון.

נתניהו העריך: “כעת נותרו רק מיליון ישראלים מעל גיל 16 שלא חוסנו. עד סוף אפריל כולם יחוסנו ויהיו לנו שישה מיליון מחוסנים”.

לדבריו, “ישראל אלופת העולם בחיסונים ונהיה גם אלופי העולם ביציאה מהקורונה. דיברתי עם ראשי חברות ‘פייזר’ ו’מודרנה’, ובקרוב גם יהיו חיסונים לבני 16 ומטה”.

עם זאת נתניהו ציין, כי כעת עדיין יש צורך באמצעי המיגון: “עד אז צריך לשמור על מסכות וריחוק חברתי, אבל אנחנו במגמת יציאה”.

שר הבריאות יולי אדלשטיין הביע הערכה לשיתוף הפעולה של אזרחי ישראל עם מבצע החיסונים הנמשך.

“נעים מאוד לפעמים לטעות”, אמר אדלשטיין. “לפני כמה שבועות כשמישהו אמר במשרד: ‘את זה נעשה כשנגיע ל-5 מיליון מתחסנים’, אמרתי: ‘שווייה שווייה, אני לא בטוח שנגיע ל 5 מיליון מתחסנים’.

“והנה, זאת הזדמנות לומר כל הכבוד לאזרחי ישראל שהגיעו 5 מיליון להתחסן. בזכות החיסונים האלה אנחנו יכולים לפתוח כמעט את הכל: הכלכלה, התרבות, ספורט, פנאי, תיירות.

“המשך פתיחת המשק תלוי רק בנו: תלוי בעוד כמה מאות אלפים שיגיעו להתחסן ובשמירה על ההנחיות – מסכה, ריחוק ושמירה על כללי התו הירוק. אם כך ננהג נוכל לשמוח יחד גם בפסח ונמשיך לחיות את החיים שלנו, בזכות החיסונים, המתחסנים, הצוותים הרפואיים המצוינים שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות