דרעי אמר: ‘לא פוסל את לפיד’ – ויו”ר יש עתיד תקף את החרדים

יו"ר ש"ס: "ראש הממשלה הבא יהיה נתניהו עם החרדים, הדתיים ובנט - וסער יבוא" • "לגדעון ונפתלי יש סיכוי לגרד מספר חד-ספרתי של מנדטים, יתכן שש"ס תהיה מפלגה יותר גדולה מהם" • לפיד: "יש מפלגות שלנשים אסור להיבחר בהן, נתניהו קורא להם שותפים טבעיים, זה מצב לא שפוי"
אריה ריבקינד
כ"ד אדר התשפ"א / 07.03.2021 22:58

יו”ר ש”ס השר אריה דרעי אמר היום (ראשון) כי הוא אינו פוסל את יו”ר יש עתיד יאיר לפיד, אך טוען כי הוא לא רואה תסריט שבו מפלגתו יושבת בממשלה תחת לפיד.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

בריאיון לשלי יחימוביץ’ ויגאל גואטה בתוכנית ‘שלי וגואטה’ ברשת ב, אמר דרעי: “אני לא חושב שזה מעשי כיוון שנקים ממשלה לאומית בראשות נתניהו. נוח ללפיד לא לתקוף אותנו עכשיו. אני מעולם לא פסלתי את לפיד, זה הוא פסל אותי ועכשיו הוא מתעלם ממני”.

אלא שזמן לא רב אחרי הראיון לפיד דווקא תקף את המפלגות החרדיות: “יש מפלגות בכנסת שלנשים אסור להיבחר בהן, ראש הממשלה קורא להם שותפים טבעיים, זה מצב לא שפוי. התרגלנו לזה. אנחנו מקבלים מה שאסור לנו לקבל רק כי הוא נמשך הרבה שנים”.

בראיון דרעי התייחס  גם למתקפות של גדעון סער על החרדים: “גדעון בעצמו לא מאמין במה שהוא אמר. הראיה לכך היא שבמשך חודשים ארוכים הוא וחבריו ניסו לקבוע פגישות ולתכנן דברים. הוא מבין שהחרדים שותפים שלו ובלעדיהם אין לו ממשלה.

“הוא אומר דברים שהם לא אמת כדי להציל את המנדטים שעוד יש לו על ידי להכות בחרדים. הם באמצע קמפיין, יום אחרי הבחירות הם ינסו לחבק את החרדים”.

על האפשרויות להקמת ממשלה לאחר הבחירות אמר יו”ר ש”ס: “לפי מה שאני רואה, אמרתי את זה גם לפני חודשיים, ראש הממשלה הבא יהיה נתניהו עם החרדים, הדתיים ובנט. וכשהממשלה תקום גם סער יבוא. אני מעריך שלגדעון ונפתלי יש סיכוי לגרד מספר חד-ספרתי של מנדטים. לא פוסל שש”ס תהיה מפלגה יותר גדולה מהם. אנחנו נביא 61 ויותר בלי סער וליברמן ונקים ממשלה. בשלב שני הממשלה תתרחב ליותר מכך. לא רואה אפשרות שלא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות