מדוע הוסר השלט של איילת שקד מהבניין של ‘עזריאלי’ בתל אביב?

למרות שהחוזה נסגר לשבועיים, כבר אחרי 24 שעות הוא הוסר, משום שקבוצת עזריאלי טענה שאינה מפרסמת תכנים פוליטיים • למרות זאת ששלט חוצות של מרב מיכאלי והעבודה כן מופיע על הבניינים • ימינה: "ימין אסור, שמאל מותר"
חרדים 10
כ"ג אדר התשפ"א / 07.03.2021 14:19

לאחר הפצת קטע הוידאו שתיעד את איילת שקד שרה באולפן ההקלטות, בו היא נשמעת מזייפת במיוחד, החליטו במפלגת ימינה להפוך את הפרסום, שלטענתם הביך את השרה לשעבר – לחלק מהקמפיין.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

בעקבות כך נתלה שלט חדש על מגדלי עזריאלי, אשר הציג, לצד תמונתה של שקד – את הכיתוב: “אני לא יודעת לשיר, אבל יודעת להוריד לכם מסים”.

לפי דיווח של יהודה שלזינגר ב’ישראל היום’, על פי ההסכם בין ימינה להנהלת חברת עזריאלי, הוחלט כי השלט יוצב שם לשבועיים. אלא שביום חמישי האחרון הורידו את השלט, בטענה כי עזריאלי אינם מפרסמים שלטים בעלי תכנים פוליטיים.

מקבוצת עזריאלי נמסר לישראל היום: “״קבוצת עזריאלי הנחתה באופן חד וברור את חברות השילוט שלא לפרסם קמפיינים פוליטיים על השלטים הנמצאים בנכסיה של הקבוצה. לצערנו, חברות השילוט פעלו בניגוד להנחיה ברורה זו ולכן השילוט הוסר. נדגיש, כי מדיניות זו של הקבוצה היא גורפת ואין בה בכדי לנקוט כל עמדה ביחס לקמפיינים המתנהלים”.

מלשכתה של שקד נמסר: “קבוצת עזריאלי בחרה להסיר שלט של ימינה, שנתלתה לפרק זמן של שבועיים אחרי 24 שעות בלבד, בטענה כי אינם מפרסמים תוכן פוליטי. אך במקביל המשיכו לפרסם שלט חוצות במיקום מרכזי של מפלגת שמאל. מצער מאוד לראות שהדמוקרטיה לא הגיעה לת”א, ולא בפעם הראשונה. ימין אסור, שמאל מותר”.

מדובר בשלט של מרב מיכאלי והעבודה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות