תהליכי אוטומציה דיגיטליים שיחסכו לעסק שלכם זמן והרבה כסף

עשרות אלפי עסקים וחברות בישראל כבר אימצו את רעיון האוטומציה הדיגיטלית, ובתוך זמן קצר החלו לקטוף את פירות החיסכון • אבל מה זה אומר אוטומיזציה הדיגיטלית? מה היתרונות שלה? וכיצד היא עשויה לחסוך לכם, ובגדול?
תוכן שיווקי
כ"א אדר התשפ"א / 05.03.2021 01:28

רוב האנשים מודעים לכך שהעולם העסקי צועד מהרעיון האנלוגי לדיגיטלי, אבל מהפכה נוספת מתחוללת לנגד עינינו, והופכת את האפשרות לחיסכון מהותי בזמן וכסף למציאותית במיוחד.

אנו מדברים על האוטומיזציה הדיגיטלית לעסק. מה זה אומר? מה היתרונות שלה? וכיצד היא עשויה לחסוך לכם, ובגדול? כל מה שצריך לדעת על אוטומציה דיגיטלית  לעסק – בכתבה זו.

אוטומציה דיגיטאלית עסקית – מה זה אומר?

ניהול עסק, החל מחנות קטנה ועד לחברה בינלאומית גדולה, דורש ביצוע אינספור פעולות שונות במגוון תחומים: ניהול הלקוחות, פגישות, חשבונות, ספקים, מוצרים, אתר אינטרנט וכו’.

פעולות כאלו לוקחות זמן, דורשות משאבים שונים, עלולות לגרום לתקלות רבות (כמו איחורי הגשת דו”חות), ובאופן כללי, יוצרות עומס מיותר על המערכת ומהווה קרקע פורייה לטעויות ותקלות. בדיוק אל המקום הזה נכנסת אוטומציה שיווקית דיגיטלית לתמונה.

המהות של האוטומציה הדיגיטלית היא שבאמצעות מערכות דיגיטליות מדויקות ומתוחכמות (אך פשוטות לתפעול), ניתן לייצר מגוון רחב של פעולות באופן אוטומטי, ללא “מגע יד אדם” וזאת על מנת לייעל תהליכים.

מהן הפעילויות עליהן מדובר? ובכן, הרשימה ארוכה למדי, וכוללת את המרכיבים הבאים:

• קביעת פגישות וישיבות, לרבות יצירת תזכורות אוטומטיות לכם ולמשתתפים האחרים.

• סליקת חובות לגורמים שונים, ביניהם תשלומי מיסים, תשלומים ללקוחות וספקים, וכמובן גם את אותם כספים אותם אתם אמורים לקבל מגורמים שונים.

• שיווק, מיתוג, קידום מכירות – ישנם כלים אוטומטיים נפלאים, אשר עשויים לספק לכם תמונת מצב מהימנה בכל רגע נתון, לכוון אתכם אל קהל היעד הרלוונטי עבורם, לנתח את דרך הפנייה הנכונה ושלל אלמנטים נוספים, אשר עשויים להפוך את השיווק שלכם ליעיל, מדויק וחסכוני הרבה יותר. האוטומציה יכולה לבוא לידי ביטוי בכל הקשור אל שיווק ברשתות החברתיות השונות, שיווק באמצעות הודעות, במייל, יצירת לידים ועוד.

• שימור ושירות לקוחות – אם מדובר על לקוח קיים שאינו מרוצה מהשירות או סבור ששכחתם ממנו, ברגע בו תכניסו כלי אוטומציה דיגיטלית אשר יזכירו לכם שזמן רב לא שוחחתם עם הלקוח, שיש ללקוח יום הולדת ובהתאם תשלח לו הודעה כתובה ובה ברכת מזל טוב. בנוסף, תוכלו לפנות ללקוח בהפתעה ולהציע לו עסקה חדשה התואמת באופן מושלם לצרכים שלו ופעולות נוספות שיאפשרו ללקוח שלכם להבין שלא שכחתם אותו ושאתם כל הזמן עם האצבע על הדופק ופונים אליו כאשר לדעתכם קיימת עסקה טובה יותר מהקיימת אשר יכולה להתאים לצרכיו.

אוטומיזציה דיגיטאלית – העתיד כבר כאן

עשרות אלפי עסקים וחברות בישראל כבר אימצו את רעיון האוטומציה הדיגיטלית, ובתוך זמן קצר החלו לקטוף את פירות החיסכון: שעות עבודה ארוכות נחסכו מעובדיהם, סף האיחורים והטעויות צומצם עד לאפס, ובאופן כללי, החיים העסקיים הפכו לנוחים ופשוטים הרבה יותר.

אין ספק, העולם העסקי צועד בצעדי ענק לעבר אוטומיזציה דיגיטאלית, וניתן להעריך שבתוך שנים לא רבות, רובן המוחלט של החברות ישתמשו בכלי הנפלא הזה. מי שמסיבותיו שלו יחליט להישאר מאחור, יגלה במהרה שהמתחרים הצליחו לעקוף אותו בסיבוב ולהשאיר אותו הרחק מאחור…

• מאמר זה נכתב על ידי אורי שחם מחברת לינקשייק – מומחים לאוטומציה שיווקית.

בקרו באתר החברה: https://www.linkshake.co.il

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות