אור לגויים I קנצלר אוסטריה סיפר: “העולם מסתכל על ישראל בהערצה”

ראש הממשלה נתניהו, קנצלר אוסטריה קורץ וראש ממשלת דנמרק פרדריקסן נפגשו בירושלים וסיכמו על הקמת מפעלים לייצור והפצה של חיסונים • ביקרו במכון כושר וראו כיצד פועל 'התו הירוק'
נתן פרל
כ' אדר התשפ"א / 04.03.2021 17:56

ראש הממשלה בנימין נתניהו, קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ וראש ממשלת דנמרק מדה פרדריקסן, נפגשו היום (חמישי) בירושלים וסיכמו על הקמת קרן מחקר לחיסונים והקמת מפעלים לייצור והפצה של חיסונים.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

ראש ממשלת דנמרק אמרה, כי ישראל “מעוררת השראה במבצע החיסונים”.

קנצלר אוסטריה אמר: “העולם מסתכל על ישראל בהערצה. רק בשיתוף פעולה ניתן למגר את המגיפה”.

מוקדם יותר ביקרו שלושת המנהיגים במכון כושר במודיעין ועמדו מקרוב על ניהול שגרת הקורונה בישראל, על פי מודל ‘התו הירוק’.

“רבים מהאנשים פה כבר עשו חיסון שני”, סיפר נתניהו. “אנו מגיעים למצב בו נסיים לחסן את האוכלוסייה הבוגרת מעל גיל 50, שבה היו כמעט 100% מהחולים הקשים ומקרי המוות. ראשית כדי להוריד את העומס על בתי החולים, יש לחסן את האנשים המבוגרים יותר”.

ראש הממשלה אמר, כי בעוד כארבעה עד חמישה שבועות יתחסנו כל בני ה-50 ומעלה בישראל. “תוך שמונה שבועות, נסיים לחסן את כל האנשים בישראל שהם בני 16 ומעלה, פרט לאותם אנשים שלא מוכנים להתחסן בשום מחיר.

“המסלול שאנו מובילים כעת וזה מה שאתם רואים כאן בחדר הכושר הזה, הוא הדרכון הירוק שמשמעותו היא שלא מחכים עד שכולם יתחסנו, אלא פותחים למעשה את הכלכלה והמדינה עם הדרכון הירוק ובמקביל מתקדמים עם החיסונים. זה מה שניתן לראות בישראל”.

נתניהו הוסיף: ”אני חושב שניאלץ לעטות מסכות למשך זמן. אנו לא יודעים לגבי המוטציות, יש וריאנטים שונים. אני חושב שעלינו להמשיך, עדיף להיות זהירים. אנשים יהיו יותר נכונים לעטות מסיכות אם הם ירגישו שהם חוזרים לחיים. זה מחיר קטן לשלם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות