מנהל ‘לניאדו’: 100% מהחולים במצב קשה – לא התחסנו. הלב נקרע!

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבית החולים 'לניאדו' בקריית צאנז: "אני פוגש את המשפחות ביום שאחרי האשפוז והדיאגנוזה הראשונית, הלב נקרע. המשפחות מרגישות תחושת אשמה כבדה"
חרדים 10
כ' אדר התשפ"א / 04.03.2021 13:32

פרופ’ צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבית החולים ‘לניאדו’ בקריית צאנז בנתניה קורא לציבור להתחסן כנגד נגיף  הקורונה, משום ש”אי התחסנות הינה סכנת חיים של ממש”.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

לפי דיווח ב’נתניה נט’, מחלקת הקורונה בבית חולים לניאדו, קלטה בימים האחרונים מטופלים שממוצע הגילאים שלהם נמוך – בין 45-51. מתוך 31 מטופלים השוהים במחלקה, 17 במצב קשה, מתוכם 6 מונשמים.

לדברי פרופ’ שמעוני, “100% מהמטופלים במצב קשה במחלקת קורונה בבי”ח לניאדו, הינם מטופלים שלא התחסנו, או שלא השלימו את מנת החיסון השניה. מדובר על מטופלים בגילאים שונים, כולל מטופלים צעירים.

“אני סבור כי אי התחסנות הינה סכנת חיים של ממש, במיוחד במצב הנוכחי בו נפתחים בתי הספר, העסקים ומוסדות התרבות”.

הוא מוסיף: “אני פוגש את המשפחות ביום שאחרי האשפוז והדיאגנוזה הראשונית, הלב נקרע. המשפחות מרגישות תחושת אשמה כבדה על כך שלא התעקשו שיקיריהן יתחסנו ומהר.

“אינני יודע באיזה מילים נוספות אפשר להתבטא כדי להביא למצב בו כל מי שיוכל להתחסן יעשה זאת. אף אחד מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמו עומד בפתח מחלקת קורונה כשבן משפחתו נמצא בפנים, מפרפר בין חיים למוות, אפשר למנוע את זה! אל תשחקו בחיי יקיריכם!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות